broadway schreef:Als ik een paard in die conditie naar iemand toe zou brengen i.p.v naar de slacht.....dan had ik toch op de 1 of andere manier contact met dit dier en de eigenaar, tenzij ik bij de dierenbescherming zit en dit paard in beslag is genomen.....ik vermoed dus het laatste !
Ik heb veel van zulke gevallen "doorgeschoven" zien worden, heb bewondering voor de mensen die deze zware taak op zich nemen om ze weer toonbaar te krijgen, want in de meeste gevallen blijft het een zorgenkindje....
Ik ben zelf óók zoiemand, die alles zou doen mits het realistisch en eerlijk naar het paard toe blijft.....weet heel goed dat als de buitenkant er weer goed uitziet dat je er dan nog lang niet bent......
Jij wilt dit paard redden en dan ? Mag hij de rest van zijn leven, als hij bv.kreupel blijft en verder niks zou kunnen als grazen , bij jouw blijven ?
Ik vind het heel erg bij moderator Kris haar verhaal passen , de schimmelmerrie die drachtig was en verwaarloosd.....of komt dit jonge paard bij hetzelfde adres weg ??? Of ben jij soms Kris , die weer een "nieuwe ....." heeft gevonden/gekregen ? Dan snap ik de sa !!!
Waarom is dit paard bij jouw gebracht ?
Je moet toch echt wel ervaring hebben met paarden ( in dit geval een jonge hengst) om ze in deze conditie te begeleiden en te verzorgen....
Er worden veel paarden op die manier zg. gered, tot ze er achter komen dat het niet naar behoren functioneerd....en alsnog weer in de handel gegooid worden......DAT VIND IK AFSCHUWELIJK !!!
Ik hoop dat je , als hij het wel redt, dat je hem serieus blijft helpen en hem nog meer ellende bespaard blijft , de rest van zijn leven !
wederom een "vispoging" naar de ware identiteit van TS.....laat het rusten!!!!!
Met jouw eennalaatste alinea ben ik het wel eens....maar dat zal in dit geval niet gebeuren volgens de eigen woorden van TS