Sylvia80 schreef:@fargo; wij gaan inderdaad maar aan de echinacea druppels, alleen niet van Bloem maar van Vogel, maar dat zal niet veel uitmaken denk ik. Hoeveen druppels geef jij per dag, 40-60?
Ik geef normaal meestal 2 keer 30 druppels oid en als ik denk dat hij er slechter aan toe is (verkouden of erge mok) dan geef ik 2 keer 40 druppels ongeveer. Als ik kom en als ik ga.
.
.
.
. Ik zou hem als het gaat idd ook in zo goed mogelijke conditie proberen te houden. 
volle billetjes. Z'n buik wil alleen nog niet zo gevult raken dan ik gewend ben, ondanks al het ruwvoer wat ie erin propt
Ze heeft altijd al veel bespiering gehad, maar ze is nu wel iets te zwaar. Staat nu ook op minder voer, ivm met het risico op bevangenheid.
Ik blijf toch altijd zelf denken, het is ons paard, want hoe lang hebben Da's niet beweert dat er niets aan cushing te doen is?? En als ik niet beter wist door op internet te zoeken hadden we willy 3 jaar geleden vrijwel zeker verloren omdat we hem dan niet zouden hebben behandeld. En hoeveel Da's zeggen niet dat pergolide zo duur is, nu sommige ervan op de hoogte zijn? DA's zijn net mensen, ook zij kunnen fouten maken