Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mysa schreef:Het heeft niet zo gek veel zin om een op een paard zomaar door een willekeurig wetenschapper sectie te laten verrichten, in elk geval zal dat voor a.m. niet veel opleveren. Er moet dan een gericht onderzoek lopen, door bijv. een faculteit die zich hier al langere tijd mee bezig houdt.
Berdien schreef:Ik ben op de hoogte van AM, ik neem het zéér serieus en ik moet er niet aan denken om één van de twee te verliezen.
Maar binnen zetten is géén optie. Mijn paarden zijn buitenpaarden, die kan ik niet maanden lang op stal zetten of in een kleine paddock, dan worden ze gek.
Dus ja, mijn paarden staan dag en nacht buiten, het hele jaar door. Ben ik nou een slechte eigenaar? Zo kom je namelijk wel een beetje over![]()
Onze wei is flink bevroren, toen ik een stukje er in liep om de paarden te halen voor hun voer heb ik zo'n beetje vijf keer bijna mijn enkel bevroren. De vorst schijnt ook nog wel even aan te houden, dan zijn er nog maar weinig -grote- organismen aan de oppervlakte die echt actief dan wel levend zijn.