Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bar schreef:Headshaken is dus echt niet altijd een rijtechnisch probleem. Ik vind wel dat in de zoektocht naar een oplossing het rijtechnische beslist niet vergeten moet worden.
klomp schreef:avanti4ever schreef:mijn paardje doet t ook vooral in lente en nazomer denk dus dat t bij mijn paardje idd pollen is n soort hooikoorts bij paarden denk ik... ik vindt het wel vrij irritant onder t rijden maar ja is niet anders niks helpt boos worden niet dus tja dan maar negeren hahah
niet rot bedoeld, maar negeren vind ik ook niks. stel jij mankeert wat en je gaat naar je dokter om advies en die negeert je volkomen....
uiteindelijk heb je dus je paard ermee...want jij negeert hem
ellepel schreef:die leverproblemen kunnen wel enes bij meerdere shakers aanwezig kunnen zijn..
de mijne heeft in elk geval een slecht functionerende lever..zonlicht kan ie dus ook slecht tegen, en dan niet gewoon de zon die nu schijnt,maar heeft meer met de stand van de zon zelf te maken..
reden waarom hij midden in de winter op heldere dag soms ook behoorlijk heftig kan shaken
eltj schreef:Hoi Ellen,
Ik ben trouwens ook een Ellen. Dat zonlicht verhaal is een bij-factor evenals de wind en regen. Overigens de hoofdfactor van headshaking, ligt volgens de onderzoekers in Berlijn, een van de onderzoekers welke voor de hele wereld bezig zijn met de headshake-onderzoeken, in een deel van de hersenen, waar ze tot nu toen met een micro-endoscope niet bij kunnen komen i.i.g. niet bij levende paarden.
cremellogek schreef:Mijn paard lijkt te schudden als er een vlieg tegen haar neus aanvliegt, behoorlijk storend als ik buiten rij. Binnen heeft ze nergens last van. Kan het dat het alleen maar met vliegen te maken heeft?
beantsje schreef:tot nu toe ging het met netje heel goed.
Tot de laatste keer, schudde ze weer erg. We zijn weer helemaal terug bij af!
ik denk er zwaar over om ermee te stoppen, een leuk plekje voor haar te zoeken en een ander paard te kopen![]()
heb al een hele nacht liggen janken.
beantsje schreef:tot nu toe ging het met netje heel goed.
Tot de laatste keer, schudde ze weer erg. We zijn weer helemaal terug bij af!
ik denk er zwaar over om ermee te stoppen, een leuk plekje voor haar te zoeken en een ander paard te kopen![]()
heb al een hele nacht liggen janken.
klomp schreef:
jeetje vervelend voor je! maar via welke manier richt je recht? volgens het A de both systeem?
misschien zeg ik nu iets dubbel omdat dit al tegen je vertelt is, maar als je het nog niet op die manier hebt geprobeerd zou ik zeggen probeer het eens! misschien dat het je kan helepn en ook je paard. zou zonde zijn als je dit dier weg moet doen!
Renza schreef:Ah da's echt verrot, dat had ik met Roos ook, netje werkte eerst wel, dus ik blij, en toen begon ze opeens weer..
Sterkte ermee