Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Op Facebook merk je dat de mensen die negatief reageren vaak oordelen en hun eigen invulling geven zonder zich erin te verdiepen.
Ze denken dat het paard niet op de wei kan, alleen moet staan, altijd een antibijtrek om d'r hals, een zakje aan haar lijf heeft hangen en nog meer vooroordelen.
Hoop zo dat ze binnenkort met jullie mee naar huis kan!
pien_2010 schreef:Je topic heb ik al vanaf het begin af aan gelezen.
Zelf zou ik een andere keuze hebben gemaakt al was het alleen al omdat ik het geld niet heb voor zo'n operatie. MAAR jij hebt de keuze gemaakt voor de stoma. Die heb je met alle liefde en heel bewust gemaakt. Dan adviseer ik je ook, om er achter te blijven staan, zelfs als het tij nog ten negatieve mocht keren (iets wat ik hoop dat NIET gaat gebeuren!).
Altijd is het achteraf gemakkelijk om te zeggen had ik maar dit of had ik maar dat......nu is het zo dat het goed lijkt te gaan met je paard. Dat vind ik zo verschrikkelijk fijn voor je en hopelijk gaat dit zo verder. Maar ongeacht wat de toekomst brengt hoop ik dat je achter je keuze blijft staan. Het is jouw paard en jij bent dus de enige die kan weten wat juist is. Sterkte met alles en knuffel voor je paard. Ik hoop dat ze gauw weer bij jouw in de wei staat en het zich goed blijft ontwikkelen.
mirjamalvaro schreef:Wij zaten even verder te kijken voor bij ons thuis. Ze lopen dus vrij los hier in kuddeverband. Nu hebben zij hooiboxen, waar best wel uit geknoeid word op de grond. Maar Kyara gaat dat natuurlijk dan volmesten, dat geknoeide.
Zouden deze hooibakken wat zijn, met een rooster erop dat ze niet zo veel knoeien?
https://johnwijnbergen.nl/schoeller-max ... oeten.html