Ik durf ook nog niet blij te zijn eigenlijk,zit beetje verdwaasd...en moet maar weer eens goed terug naar mijn gevoel.....
Niet voor haar denken dus....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:Nog wel even over het bloed, is dat wel gekoeld nadat het is afgenomen? Het bloed testen op cushing en dus op de ACTH waarde heeft wel wat eisen over het aanleveren dacht ik, dus even in de gaten houden! Het allermooiste is het als het bloed in de ochtend vroeg wordt afgenomen dacht ik. Maar als het goed is, is het in ieder geval een indicatie en als het twijfel geeft, zou ik het nogmaals laten afnemen op juiste moment..
Je hoopt misschien niet dat het cushings is, maar het zou wel veel verklaren mbt hormoonhuishouding en eventuele gevoeligheden misschien.
Voorlopig in ieder geval wel soort van blij voor je dat het bloed beter is dan je gedacht had e.d.
Sterkte meis! We gaan er gewoon weer voor!! Denk aan mijn onderschrift!![]()
cobelens schreef:fargo schreef:Nog wel even over het bloed, is dat wel gekoeld nadat het is afgenomen? Het bloed testen op cushing en dus op de ACTH waarde heeft wel wat eisen over het aanleveren dacht ik, dus even in de gaten houden! Het allermooiste is het als het bloed in de ochtend vroeg wordt afgenomen dacht ik. Maar als het goed is, is het in ieder geval een indicatie en als het twijfel geeft, zou ik het nogmaals laten afnemen op juiste moment..
Je hoopt misschien niet dat het cushings is, maar het zou wel veel verklaren mbt hormoonhuishouding en eventuele gevoeligheden misschien.
Voorlopig in ieder geval wel soort van blij voor je dat het bloed beter is dan je gedacht had e.d.
Sterkte meis! We gaan er gewoon weer voor!! Denk aan mijn onderschrift!![]()
Klopt als een bus, bij Sylke ook in ochtend nuchter afgenomen, maar weet niet of dat ook was omdat insuline resistentie werd meegenomen