nou, op deze foto's zien jullie dus hoe de benen er aan de achterkant uitzien, blijft ontstoken. De andere plekken zien er heel mooi roze uit. Om een idee te geven hoeveel huid we weggehaald hebben, hebben we er een hoevenkrabber naast gelegd. Is toch een aardig stuk! De losse stukjes zijn kleine plekjes die we eruit hebben gehaald.
Tja, en dan zijn kolletje...... helaas, die is ook kaal aan het worden. Zijn voorbeen is heel rustig, hoop dat het zo blijft!
Een deel van de benen is inderdaad nog wel wat 'viezer', met alle gele stukken erop. Maar een deel ziet er ook echt heel netjes uit en op zijn hoofdje is het al meteen netjes rustig eronder. Overigens vind ik zijn benen (in steunkouzen) er wel goed uitzien. Zo vanaf mijn pc vind ik ze netjes dun (geen dikke vochtbenen)... Dus al met al zou ik zeggen dat het er netjes uit ziet. En ook die ontstoken delen komen goed, dat kan niet anders dan met deze eerste klas verzorging.
De nieuwe plekken zijn heel mooi rustig, mooi roze en geen etter.
Wordt er van die etter eigenlijk regelmatig een kweekje gemaakt..? (neem aan van wel trouwens...)
Boehoe... vaarwel kolletje... Voor nu dan. En gelukkig groeien er witte haren terug he, op beschadigde plekken. Ik ga er tenminste vanuit dat 'ie z'n prachtige hartje weer helemaal terug krijgt.
Dat ziet er goed uit... beter dan dat het was en met ieder stapje vooruit staan wij toch te
Nogmaals, het zal lang duren de weg naar herstel maar dat er zulke lieve mensen dien die dit allemaal willen doen voor deze knappert daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Blijf zo doorgaan en we volgen het op de "voet" ...
Hij heeft echt een hartvormige kol, was me nog niet eens zo opgevallen
Vind de benen er wel beter uitzien. Afgezien van de kootholtes ziet het er wel 'rustig' uit. Mooi roze huid. En de benen zijn ook mooi dun geworden zo te zien. Als ik mij het goed herinner van eerdere foto's waren de achterbenen nogal opgezwollen. Tja, al met al gaat Canjer toch goed vooruit vind ik.
jeetje ook zn kol moet er aan geloven... kijk inderdaad wel uit met de zon, maar dat zal ik je vast niet hoeven te zeggen. pvd zou je me nog een keer uit kunnen leggen hoe en waarom dit nou precies gebeurt, dat al die witte stukken afsterven? (omdat ik het graag wil weten, nergens anders om dus als je er geen zin in hebt moet je het niet doen hoor )
Na heel de dag lezen, moet ik gewoon even wat posten Heb het vorige topic en dit topic globaal doorgelezen, daar ben ik zowat heel de dag mee bezig geweest
PVD ik heb echt diep respect voor je Echt super dat je deze Canjer een kans hebt gegeven, halverwege het vorige topic dacht ik even dat hij er nu niet meer zou zijn, ik durfde niet op de laatste pagina te klikken. Gelukkig was mijn gevoel onjuist en gaat het naar omstandigheden super met hem.
Heel veel succes en ik hoop dat hij er niet al te veel aan over zal houden.
Laatst bijgewerkt door ukkiepuk op 29-07-08 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt
S_uus