Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kleren en schoenen ed kunnen vervangen en verwisseld worden
gaat erom dat dat ventje weer gezond wordt
Ik krijg zijn "streken" steeds beter in de gaten.
_eenmalig_ schreef:Ik krijg zijn "streken" steeds beter in de gaten.
Met eten doet ie ook zo vreemd. Hij neemt een hap uti de bak, legt het op de deurwand, sabbelt vervolgens de hele deurwand af van links naar rechts, eenmaal terug bij de bak begint dat ritueel weer opnieuw.
We snappen dat niet helemaal, ik had er een filmpje van gemaakt, maar krijg hem niet afgespeeld vanaf mijn camera op comp. Ben niet zo technisch.
En top dat ie ook weer hooi begint te kauwen!!
Met eten doet ie ook zo vreemd. Hij neemt een hap uti de bak, legt het op de deurwand, sabbelt vervolgens de hele deurwand af van links naar rechts, eenmaal terug bij de bak begint dat ritueel weer opnieuw.
We snappen dat niet helemaal, ik had er een filmpje van gemaakt, maar krijg hem niet afgespeeld vanaf mijn camera op comp. Ben niet zo technisch.

en wat ik zo lees is het een dier dat gewoon oplossingen zoekt voor wat ie lastig vind en dat op een hele goede vrolijke manier doet