Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bravura schreef:@stalnijmegen...Vind het zo wel spannend worden. Paarden 's nachts op stal, overdag buiten in bosrijk gebied. Ik houd ze onder dezelfde omstandigheden. Begin toch steeds meer richting die links te denken die ik eerder op het topic zette over koeien en schapen, al wordt ik tegengesproken. Maar wat doe je er aan? Niets! Balen!
Kun je eens omschrijven hoe je voerde, welke bomen, wat voor grond (zand/klei), welke omliggende gewassen 's zomers, wat voor vee in de omgeving, etc? Sterkte met je merrie.
ponyzotje schreef:Bravura schreef:@stalnijmegen...Vind het zo wel spannend worden. Paarden 's nachts op stal, overdag buiten in bosrijk gebied. Ik houd ze onder dezelfde omstandigheden. Begin toch steeds meer richting die links te denken die ik eerder op het topic zette over koeien en schapen, al wordt ik tegengesproken. Maar wat doe je er aan? Niets! Balen!
Kun je eens omschrijven hoe je voerde, welke bomen, wat voor grond (zand/klei), welke omliggende gewassen 's zomers, wat voor vee in de omgeving, etc? Sterkte met je merrie.
Kan je dat nog eens herhalen ivm die herkauwers? Afwisselend geweid ofzo? Of weiden in de buurt met herkauwers erop?
capopjekop schreef:Een paar pagina's terug staat hij ookIn het artikel staat ook de winter als risicotijd genoemd, das niet zo fijn,ik had gehoopt dat ze binnenkort niet meer 'opgestalt' hoeven te worden