Dank je MarKiJen en Romy dat laat zien hoe bijzonder ze is.... Je mag de foto wel plaatsen van haar en Keyemsi,die ik je stuurde van vanmiddag...,als je dat kan?Ik niet vanaf foon....
Ik duim met alle vingers en tenen (behalve mijn gekneusde teen...gevalletje lomp).... Dat de cirkel nog niet rond is, we kunnen de meeting niet zonder Desert, en dit topic mag niet gesloten worden.....
Sandra, zoals je gemerkt hebt, ben ik momenteel niet echt actief op bokt, foei ik weet het, maar ja. maar toen ik van desert las op facebook schrok en direct het topic op gezocht, ik kan maar 1 ding zeggen, jullie band is zo sterk en zo bijzonder, luister naar haar en volg je eigen gevoel, na alles wat jullie al samen over wonnen hebben, weet ik zeker dat jullie er samen uit komen wat de juiste beslissing is. ook hier brand een kaarsje voor jullie
Even een korte update tussendoor....het gaat niet goed met Desert.... Morgen komt da bloed afnemen en scannen,dan heb ik zekerheid of mijn slechte gevoel goed is...ik geloof bijna niet dat dit door hoefbevangen komt alleen, na 2 weken pijnstilling,hoefsmid,dieet en alles en totaal geen verbetering......
Wat een zorgen en verdriet,konden ze maar praten en ik wil haar zo graag helpen,maar zoals ze nu is,neem ik uit liefde naar haar toe,vrees ik binnenkort afscheid....
Ik hoop nog op een wondertje....
Verdomme we zijn zover gekomen en nu dit.... Het leven is soms niet eerlijk.....ze heeft al zoveel mee moeten maken.
Wat kan het leven toch soms k u t zijn. Zet hem op San!! En Desert je kunt het
fargo
Geplaatst: 10-12-13 10:50
Lieve San, wat verschrikkelijk naar dat Desert niet vooruit gaat.
Ik zit zo eens naar de foto's te kijken en naar wat je verteld over bevangenheid. Is Desert wel eens onderzocht op cushings? Als haar bloed toch wordt onderzocht, zou je dan de ACTH ook kunnen laten meten? Dat zou gevoeligheid voor bevangenheid evt verklaren en haar wat langere vacht..
Zit hardop mee te denken, hoop zo dat ze toch weer stabliseert en vooruit gaat.. Heel erg veel sterkte voor jullie samen.
Ben even heel stil. Doe een gebedje voor Desert en voor jou en je familie Sandra, wat moet dit zwaar zijn. Wilde dat ik iets kon doen, wilde dat ik goede raad had, maar kan alleen maar hopen en bidden dat ook deze crisis overwonnen wordt. Luister naar Desert en luister naar je gevoel, dan kan je het nooit verkeerd doen. Dikke knuffel.
Zilkesteyn70
Geplaatst: 10-12-13 13:18
Ook van mij heel veel sterkte gewenst, ik lees altijd stilletjes jullie topic mee en hoop nu echt op een wonder voor jullie
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 13:31
Even een snelle update tussendoor..... Desert laat iedereen weer eens verbazen....en zet me ook voor gek door vandaag behoorlijk fitter te zijn
Scan was goed,baarmoeder schoon nu,wel iets afwijking in eierstok..
En bloedwaardes zijn behalve lever en ontstekingswaarden goed,de eerste keer zelfs dat ze geen bloedarmoede meer heeft. Dus eigenlijk een voorzichtig jubeltje.....ik vreesde zo voor haar nieren wederom....
Hulde aan mijn dierenarts voor alle snelle resultaten en het meedenken en leven....
Ik ga alles laten bezinken,iedereen zo bedankt voor alle lieve woorden in alle vormen . Maar ik durf er voor te gaan en vertrouwen te hebben in Desert zelf,ze geeft zelf goed aan of ze binnen of buiten wilt etc,alleen het dieet is ze fel op tegen hoop dat ze binnenkort pijnvrij kan lopen,want dit is zo niets voor haar....... Traantjes drogen,schouders eronder en we puzzelen verder......