Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LovingTweety schreef:Ik heb een vraagje (ja duuuhhh, haha). Sinds januari heb ik een pony met spoed opgevangen. Sindskort ben ik er achter gekomen dat zij zomereczeem heeft. Netjes een deken aangeschaft en ik hoop dat t werkt.
De pony in kwestie loopt 24/7 buiten en we hebben geen binnenstal. Kan het kwaad dat ze met een eczeemdeken buiten in de regen staat?
Ik kan hem namelijk tussendoor niet afhalen gezien ik fulltime werk en geen stalgenoten heb. Help?
LovingTweety schreef:Ik heb een vraagje (ja duuuhhh, haha). Sinds januari heb ik een pony met spoed opgevangen. Sindskort ben ik er achter gekomen dat zij zomereczeem heeft. Netjes een deken aangeschaft en ik hoop dat t werkt.
De pony in kwestie loopt 24/7 buiten en we hebben geen binnenstal. Kan het kwaad dat ze met een eczeemdeken buiten in de regen staat?
Ik kan hem namelijk tussendoor niet afhalen gezien ik fulltime werk en geen stalgenoten heb. Help?
Roane schreef:Vliegen knutjes bij regenachtig weer?
ellepel schreef:Roane schreef:Vliegen knutjes bij regenachtig weer?
als het regent kunnen ze niet vliegen,maar zodra het ook maar even een minuutje droog ismkomen ze tevoorschijn en gaan weer prikken.
dus niet gokken en je paard zonder deken zetten bij buien,maar beter dan zo laten staan met eczeemdeken, een regendeken op doen of iets anders verzinnen
lovekwenda schreef:hoi allemaal ik heb een haflinger kwenda die ook best wel last heeft van zomerexeem maar wij hebben er nu een middeltje voor dat bij haar heel goed werkt het heet tkc maar we de laatste fles is nu bijna leeg en volgens sommige is het niet meer te verkrijgen.. weet iemand of het echt niet meer te verkrijgen is en als het nog in de winkels is waar ik het kan kopen/ bestellen en weet iemand een ander middeltje dat ook goed werkt voor als ik het niet meer kan kopen?