Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PastHistory schreef:Neem iets waarbij je je goed bij voelt
Dat reflecteert zich op je paard!
Vankje schreef:Die Duitse korf ziet er ook wel fijn uit, vooral de zachte inlegplaat die je kunt gebruiken om de tanden te beschermen spreekt me aan
Dat is dit ding, neem ik aan? "Kautschuk-Diätplatten": http://www.as-das-pferd.de/asdaspferd-p ... platt.html
Nog een vraagje; welke maat heb jij voor je merrie Delphi2?
Anoniem schreef:De mijne is na een week al dood. weet het merk niet, volgens mij ruitergilde ofzo...wat een klote ding.
Onderkant zit een mega gat en aan de zijkant is op 2 plekken het rubber los.
POny kan dus gewoon grazen..
Is de imperial riding sterker?
ElineS schreef:Ik heb ondertussen de M maat besteld, ook via EJ, en een kennis van mij gaat die inderdaad innemen, want zelf kan ik dat niet.
Deze heeft ze 2 uur om gehad in de regen en die is dus een beetje vies, dus ruilen word hem niet meer, maar goed. Ik zet hem wel op boktmarkt. Is verder nog helemaal nieuw ja.
nadita schreef:ElineS schreef:Ik heb ondertussen de M maat besteld, ook via EJ, en een kennis van mij gaat die inderdaad innemen, want zelf kan ik dat niet.
Deze heeft ze 2 uur om gehad in de regen en die is dus een beetje vies, dus ruilen word hem niet meer, maar goed. Ik zet hem wel op boktmarkt. Is verder nog helemaal nieuw ja.
Houd er wel rekening mee dat de korven van EJ heel snel slijten. Mijn miniature had zich binnen 5 dagen door het rubber heen gevreten.
En idd zorgen dat het paard zijn mond open en dicht kan doen in de korf. Tussen de korf en het hoofd mag wel een ruimte van 3 vingers (boven elkaar) zitten.