Ragdollcat schreef:Vreemd, dat ze ineens verkocht zijn, zeker als het gaat om een dier dat zware rugproblemen heeft, zeker in lastige tijden van verkoop en al helemaal met dieren die wat mankeren.
Waar er kerngezonde paarden en ponys moeilijk verkocht raken.
Is het soms naar de handelaar gegaan? in dit geval is het inderdaad al direct verkocht.
Ik denk toch dat ze niet de hele waarheid vertelt.
@ algemeen
misschien maar wees eerlijk,.. als je in zo'n topic als dit weinig goed kan doen, hield ik mijn mond ook wel een keer. Even los van mijn mening (wat ik denk wel paardwaardig was geweest) en zonder persoonlijke aanval....-> maar wat ik lees,
- een zegt dat het meevalt, de ander vindt het uiterst ernstig,
- de een zegt opnieuw naar kliniek, de ander geeft aan mening eerste kliniek aan te nemen. Of zelfs tijdenlang met buut aan de slag of trekt andere conclusies zelfs in twijfel. Er komen hier termen voorbij waar je volgens mij zowat rontgologische ogen voor nodig hebt om dat vast te stellen. Los van of het toevallig wel juist kan zijn.
- de een zegt wel trainen, de ander geeft aan grasmaaier
- de een zegt afscheid middels slacht, de ander geeft aan wegdoen als grasmaaier,...en weer ander zegt dat ze paard zelf moet houden en sommigen zelfs de hoop geven dat het zelfs kan dienen als rijpaard.
- de een ziet verbetering, de ander verslechtering
- de een geeft aan dat er zat plek moet zijn.. maar je kent het budget, planning en eisen van TS en d'r ouders niet. Bovendien heeft al het onderzoek ook al best wat gekost en ging ongetwijfeld meer kosten.
- bij elke zucht moet ze aangeven wat ze wil, ondanks dat ze in eerste instantie traag bleef, later best veel ondernam.
- zelfs reacties dat er foto's of filmpjes gemaak moest worden, gaf na een uitstel van TS toch weer negatieve reacties. later bij het laten zien van de gevraagde filmpjes hetzelfde verhaal.
Bij elke actie of uitblijven van actie kwamen wel reacties, velen negatief. TS heeft ons wel altijd te woord gestaan, dit terwijl soortgelijke topics doodbloeden na het totaal verdwijnen van de tser.
Dus ja wellicht is het verhaal niet altijd even eerlijk, of juist wel. Maar zij is ook afhankelijk van haar ouders.
Zelf denk ik dat de paarden naar de slacht gaan. Beiden. (gezien leeftijd van het andere paard).. de pony weet ik niet.
maar ach.. het is ook nooit goed. Hoop uiteraard wel het beste.
En nogmaals dit is geen persoonlijke aanval naar wie dan ook.