miss_jumpy schreef:oh, waar heb je die gekocht?
Ja, de foto had ik van de paardendrogist. maar ik heb hem in juni bij Divoza in Zoetermeer gekocht, maar toen ik naar een foto zocht zag ik hem opeens niet meer op de site staan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:oh, waar heb je die gekocht?
Javayo schreef:!
Sokkebok, bedankt voor de tip over de bezem. Ik ga het eens met m'n stalbaas overleggen. Hij is niet zo'n liefhebber van alles wat in stallen kan liggen of hangen. Zoutblokken ofzo mogen bijvoorbeeld niet. Aan de andere kant, m'n voerbal heeft heel de winter in de box gelegen...
Ankem, ik ken dat middel niet. Ik kan me bij mijn paard niet voorstellen dat de schilfers door mijten komen. Ik was af en toe met Teatree shampoo, smeer de staart dagelijks en de manen wekelijks in met huidlotion, en speciaal tegen de schilfers spuit ik er ook regelmatig Klitwortel in (tegen roos van de drogist). Er zitten nu nog amper schilfers.
Javayo schreef:Net weer een nieuwe fles met Cojosol huidlotion gekocht. De vorige is bijna leeg (had de zomer er wel mee kunnen redden, maar tijdens m'n vakantie heeft een vriendin die hem verzorgde aardig dik gesmeerd uit angst voor schuren)
.
toverpaardje schreef:Tja ik ben ook een erg ruime smeerder geloof ik, ik doe een maandje met een liter cojosol huidlotion. Ik dacht al, dat moet misschien iets minder...
Of was het nou 2 liter, zal ik eens nakijken...
nico1982 schreef:ik heb afgelopen dinsdag marielle de vries naar mijn paard laten kijken, zij is natuurgeneeskundige, en ik heb een hoop van haar geleerd, welcome krijgt ander voer, meer hooi en een reinigingskuur, ook raadde zij mij cojosol aan (vind het nogal duur en mijn goedkope huidlotion doet het goed) ik had wel het idee dat ze goed weet waar ze mee bezig is, ben nu heel benieuwd hoe welcome gaat reageren, geduld geduld.......
nico1982 schreef:ik heb afgelopen dinsdag marielle de vries naar mijn paard laten kijken, zij is natuurgeneeskundige, en ik heb een hoop van haar geleerd, welcome krijgt ander voer, meer hooi en een reinigingskuur, ook raadde zij mij cojosol aan (vind het nogal duur en mijn goedkope huidlotion doet het goed) ik had wel het idee dat ze goed weet waar ze mee bezig is, ben nu heel benieuwd hoe welcome gaat reageren, geduld geduld.......
trisca schreef:nico1982 schreef:ik heb afgelopen dinsdag marielle de vries naar mijn paard laten kijken, zij is natuurgeneeskundige, en ik heb een hoop van haar geleerd, welcome krijgt ander voer, meer hooi en een reinigingskuur, ook raadde zij mij cojosol aan (vind het nogal duur en mijn goedkope huidlotion doet het goed) ik had wel het idee dat ze goed weet waar ze mee bezig is, ben nu heel benieuwd hoe welcome gaat reageren, geduld geduld.......
Ik wist het.. ontslakken![]()
Ze weet absoluut waar ze mee bezig is. Gewoon even afwachten Javayo, hoe welcom reageerd![]()
Heb je haar nog de groetjes gedaan?
Sokkebok schreef:Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe de ergere exceempaarden nu later in het jaar zijn nu er minder in het gras zit en het koeler weer is.
Bij dribbel is het nog rustig, als het hier bij blijft mag ik niet mopperen.
Citaat:ik ben nu met de ribes compositum bezig om van binnenuit te helpen reinigen.. bij homeopathie word de kwaal vaak eerst erger voordat t wegtrekt,dus ik hoop dat ap zijn eczeem straks weer wegtrekt..
ellepel schreef:bij appie word het juist erger...
ik ben nu met de ribes compositum bezig om van binnenuit te helpen reinigen.. bij homeopathie word de kwaal vaak eerst erger voordat t wegtrekt,dus ik hoop dat ap zijn eczeem straks weer wegtrekt..
hij stata sinds gisteren op hooi, het gras is op.
hij heeft ontzettend veel jeuk, als je hem vastzet bij een muur zal ie er alles aan doen om met zijn kont erbij te kunnen komen..
ook blijft hij na het rollen in de wei vaak even zitten om zo zijn staart te schuren....
die staart ziet er dus niet uit, 3/4 van de staartwortel is kaal, de manen vallen nog mee, zitten wel wat plekjes in en veel haren eruit, maar in tegenstelling tot vorig jaar ziet deze er juist beter uit..
Citaat:Dan ben ik benieuwd hoe het over een paar weken gaat nu hij op hooi overgaat, maar als het dan beter gaat kan het ook aan het reinigen van binnenuit liggen, dus dan weet je niet goed wat het goede is geweest, maar ik denk dat beide een goede stap is.
Citaat:Een nieuw product ter voorkoming van zomereczeem. Een zalf, die verzachtend werkt, desinfecterend is en een langdurige bescherming biedt tegen muggen. Werkzame stoffen zijn o.a. Benzyl Benzoate, DEET, Tea Tree, Calendula, pepermuntolie en calamine Lotion.
Slechts één maal per week aanbrengen!
Reactie van klant, "Volgens mij is het meer dan fantastisch. Het zag er bij Knata
vreselijk uit. Nu is het rustig, niet meer warm (was heet!) en je ziet de open plekken dicht gaan. Wordt een mooi roze velletje. Echt ongelofelijk. Ben heel benieuwd hoe het er na een week uitziet. Helaas geen foto's
gemaakt hoe het was."