Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Splinter schreef:Ik heb wat anders meegekregen van de dierenarts, nou ben ik de naam vergeten![]()
dit is op antibioticabasis ipv hormoon, is sterker dan de hydrocorticoderm,
nou ik wacht weer af....
_Stephanie schreef:ja de DA is vrijdag nog geweest en die zei dat we weer een beetje konden gaan rijden en zo,maar als we hebben gereden doen we voor de zekerheid nog even zn been afspuiten, maa helpt cooling gel dan ook of is dat niet goed?
dame_blanche schreef:viewtopic.php?f=3&t=822117&hilit=
Willen jullie even mijn topic bekijken?
De mok gaat maar niet weg en zou graag een behandeling vinden die aanslaat en waarmee het volledig overgaat.
Bedankt!!
_Stephanie schreef:heeeej, ons paard heeft dus ook last mok,DA was geweest (omdat hij ook al een dik been kreeg) en hij heeft wel een stuk of 7 spuiten gehad, doordat de mok open was was er een virus in zn been gekomen, hij had ontstoken lymfeklieren, zn been is nu ondertussen al een stuk dunner, maar we moeten het nog wel afspuiten, helpt het ook als je cooling gel er op smeert? of is dat dan slecht voor hem?
en hoe vaak moet/kan je mok wassen met betadine shampoo?
Daphne__ schreef:mijn ouders smeren er tandpasta op
en dat werkt echt goed!
mijn pony heeft mok gehad. m'n ouders smeerden er tandpasta op en na een week. was het he-le-maal weg!
edit: ze vertellen me net, dat ze eerst met een borstel de kortsen ''weg krabben'' en dan tandpasta er op