Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sachertorte schreef:Wat ontzettend vervelend en zorgelijk Somebitch. Ik duim heel hard met je mee dat ze iets voor hem kunnen doen. Sterkte.
Binck8 schreef:Fijne dagen allemaal!
Hier een mindere ochtend. Zoon ligt met koorts op bed en paard had hele nacht niet gepoept en wilde vanmorgen maar weinig eten. Ook geen snoepje ofzo. Dus heb hem van achter het raam in de gaten staan houden. Uiteindelijk een poep en een beetje gegeten, maar vind het toch wat weinig. Zouden naar familie gaan maar toch afgezegd, met een zieke thuis en een even-in-de-gaten-willen-houden paard is dat beter.
Somebitch schreef:Sachertorte schreef:Wat ontzettend vervelend en zorgelijk Somebitch. Ik duim heel hard met je mee dat ze iets voor hem kunnen doen. Sterkte.
Ja.. ik vind het best eng, hier is pas een Shetlander geweest met een ontstoken kies waarbij de ontsteking naar binnen is geslagen en ze hem moesten inslapen. Nu was die wel al dagen echt ziek, niets eten, koorts, alleen maar willen liggen. Dat heeft die van mij gelukkig allemaal (nog) niet maar toch wordt ik dan onzeker en angstig.. hij is gelukkig wel gewoon zichzelf en vrolijk maar toch je weet dat er iets niet goed zit.
@binck, beterschap voor je zoon. En ook paardentroubles, gelukkig wel gemest net en een beetje gegeten.. hopelijk is het gewoon even de omslag van het weer ofzo waar hij moeite mee heeft. Sterkte, hopelijk knapt hij snel op!
DubbelFun schreef:Hier ook duidelijk een voorkeur voor handwarm water.
@binck: beterschap voor zoon en weinig eten geeft natuurlijk ook weinig mest en muesli en slobber hebben ook niet zoveel vezels als hooi geeft.
Heb je nog zijn temperatuur gemeten ??