Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnnetteFlame schreef:https://www.facebook.com/14534527888900 ... 431960804/
Stille meelezer kwam dit tegen. Heeel veel beterschap voor de komende tijd dat het vanaf nu alleen nog maar beter mag gaan en de hechtingen gewoon blijven zitten waar ze horen;
oji schreef:Hmmm zie dat er op FB bij dat artikel toch wel een minder leuke discussie ontstaat met mensen die met hun mening klaar staan nog voordat ze alles gelezen hebben.
rien10 schreef:Ik lees al een tijdje mee en vraag me af hoe jij, de DA de toekomst ziet voor dit paard? (Gesteld dat de boel goed geneest).
oji schreef:Ja wordt er een opmerking gemaakt alsof ze geen paardwaardig bestaan zou kunnen hebben als ze niet op een paddock paradise zou kunnen. Nou ik kan me best voorstellen dat een blubberige of stoffige/zanderige paddock niet ideaal is voor een paard met een stoma. Maar hey, alsof dat het enige paardwaardige bestaan is. Paard kan met vriendjes op de wei, wat wil je nog meer. Ook veel gezonde paarden zullen nooit een paddock paradise zien, waaronder de mijne. Gewoon een heel fijn leventje met ruim voldoende weidegang.