Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Joolien schreef:Ophouden met de excuses en problemen, maar gaan zoeken in oplossingen die voor Limo passend zijn.
Art_Ificious schreef:Joolien schreef:Ophouden met de excuses en problemen, maar gaan zoeken in oplossingen die voor Limo passend zijn.
Jeetje waar denk je dat ik momenteel mee.bezig ben??
Exht ik wordt gék van al.die commentaar die nu alweer 100x hetzelfde zijn waar ik al mee bezig ben tevens maar nog steeds op gehamerd wordt. Is strontvervelend!!
Art_Ificious schreef:Joolien schreef:Ophouden met de excuses en problemen, maar gaan zoeken in oplossingen die voor Limo passend zijn.
Jeetje waar denk je dat ik momenteel mee.bezig ben??
Exht ik wordt gék van al.die commentaar die nu alweer 100x hetzelfde zijn waar ik al mee bezig ben tevens maar nog steeds op gehamerd wordt. Is strontvervelend!!
YellowGray schreef:Ik snap niet helemaal waarom je eerst naar huis moet naar de werk om dan daarna weer naar stal te gaan. Ik werk 50 uur in de week (6 dagen). Ik ben dan om 5 uur klaar en ik ga dan eerst naar stal. Vaak ben ik dan om half 8/8 uur thuis en dan eet ik gewoon daarna. Als ik eerst thuis moet gaan eten heb ik daarna ook echt geen energie meer.
Ik vind het ook weleens zwaar, vrijwel elke dag van 8 tot 8 van huis zijn, maar dat is mijn eigen keuze. Kan het paard ook teruggeven aan de eigenaar (ik lease 'm). Als je het niet trekt om zoveel en zolang bezig te zijn, dat kan natuurlijk. Ik ga niet zeggen dat iedereen dat maar moet kunnen. Maar dan moet je prioriteiten stellen. Paard verkopen, werksituatie anders indelen. Goed dat je bezig bent met je rijbewijs, maar ik geloof dat ik dat in oktober ook al ergens las. Ergens moet er toch een keer wat gaan veranderen.
Art_Ificious schreef:Livver schreef:Dus eigenlijk heb je geen tijd voor een paard.
Bovenstaande is als.ik van 8-19u werk.
Heb ook dagen van 8-13u of 13u-19u en meestal dinsdag en zondag vrij.
Vandaar dat ik meestal wel 4x kan gaan, voormiddags is dat wel wat haasten zodat ik de bus naar het werk niet mis EN ook nog fatsoenlijk kan eten.
Maar dan zorg ik dat ik om ten laatste 8u op stal ben tot 10u en dan naar huis ga om te eten.
Namiddags is het vaak 15u dat ik op stal ben tot 18u.Olympia schreef:Heel eerlijk. Dan had je geen jong paard moeten kopen of een andere baan moeten zoeken.
Gemakkelijk praten heb je wel he? Andere job zoeken is niet zo makkelijk als het lijkt tegenwoordig al helemaal niet meer.
Daarnaast win ik véél meer tijd zodra ik mijn rijbewijs heb. Waar ik zeer zeker van ben dat ik het vóór Pasen nog ga hebben.
Een ouder paard zou jij dan wel maar 2-3 dagen per week heen gaan? Hoe vreemd is die denkwijze.
Art_Ificious schreef:gaan we die toer weer op?
Willen jullie nog updates of niet?
bruintje123 schreef:Vandaag had je dus al bij je paard geweest kunnen zijn. Of heb je dat ook gedaan?
Hoever is het dan van werk naar stal? Is dat ook niet de fietsen dan?
bruintje123 schreef:Jij wilt ons chanteren met geen updates omdat je te horen krijgt wat je niet wilt?
Echt hier schoot de koffie over de laptop.![]()
Daarnaast heb je dat al 20 keer gezegd