Ja hoe is het met het dametje....nog niet veel verbetering en mijn gedachten vliegen alle kanten op,hoe of wat en gepuzzel....
Ik blijf steken op kuil die we van een nieuw adres hadden en ze is best zwaar...
Maar zelfde symptomen als toen met spierbevangen waar we toen alle onderzoeken voor hebben gedaan met da.
En het waarom ze zelf zo perse drachtig wilt worden en als ze met veulen is kunnen we het niet aangesleepd krijgen qua voer om haar op gewicht te houden....
En haar korte pasjes voor,zat ik ook met hoefbevangen te malen..
Vandaag was ik het zat wilde mijn dierenarts bellen en besloot toen mijn hoefsmid te bellen op gevoel om die eerst te laten kijken en het toeval was dat hij in de buurt was dus binnen 10 minuten er was,kon ik ook niet twijfelen
Supervent
Maar zijn gedachtes waren ook dat ze hoefbevangen is,(ook mede dat ze te zwaar is momenteel
) wel nog in lichte vorm,ze is bekapt en was erg braaf.
Ik denk dat een combi van beide,zowel licht hoefbevangen als spierbevangen,want ze heeft zo gerend en haar spieren verzuren gewoon snel,lijkt op t vrouwtje he
maar het komt ook vanuit haar nek en rug vandaan denk ik.
Nu zit ik nog te twijfelen om haar evt te laten scannen en eventueel te spoelen,want ze heeft gevloeid toen het vruchtje eraf kwam,en misschien zit er nog wat?En dat kan ook weer bevangen veroorzaken...
Voor nu op dieet,ik heb weer speciaal voer besteld,over op hooi en ik ga er hoe dan ook doorheen krijgen,kost wat tijd en energie
En ik ga het kuil laten nakijken hoeveel suikers etc hier in zit en wat we normaal gebruikten,zo kom ik misschien weer stukje verder...
Wel handig zijn deze updates trouwens,zo kon ik terug lezen hoe het vorig jaar ging
Jullie mogen medenken hoor,graag zelfs....