Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tarek schreef:Hi, ik heb dit al een poosje gevolgd want mijn paard doet hetzelfde, nu is hij gister getest door iemand die test door middel van bio-resonantie waarmee ze micro organismen mee kunnen opsporen. Er werd een milde variant van tetanus vast gesteld.(waarschijnlijk van de enting) en die zorgt voor spierspanning,pijnlijke spieren. Nu beginnen met een kuur en over een maand moet het beter zijn. Dit is haar site: http://horsebodybalance.com/. Hopelijk heb je er wat aan.
tarek schreef:Die van mijn had al langer een wat zuur gedrag bij het singelen (terwijl ik dat vanaf dag 1 in voorzichtige stappen doe) onder zijn buik poetsen was ook nooit prettig. Ik schonk daar niet zoveel aandacht aan omdat dat kan dat ie dat gewoon niet prettig vindt.Nu is hij in November geent ,en werd hij op steeds meer plaatsen zuur tot de laatste 2 maanden gewoon op het agressieve af. Dat is dus geen normale entingsreactie. Hij slaat met zijn hoofd, dreigt te bijten, knarst met zijn tanden en bijt uiteindelijk zichzelf. Hij zal al langer last gehad hebben en de laatste enting was waarschijnlijk de druppel.
Zo duidelijker?