Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kasmir schreef:Ik heb GG gemaild dat ik geschokt was dat het m'n paard z'n tanden kost bla bla bla. Mocht m uiteindelijk kosteloos terug sturen en kreeg mijn geld terug
Akshay schreef:ik heb heel even met zo'n hardplastic rekje in mijn handen gestaan bij de epplejeck. Maar ik heb het toch maar niet gedaan..
Weer een ''gewone'' korf dus. Wel wéér maat full.. (omtrek 65 cm) omdat de cob stuk kleiner was dan ik nu heb (63 cm) en het me voor hem prettiger leek iets meer ruimte te hebben.
[ Afbeelding ]
Heb gedreigd met een roze als 3e optie
Vankje schreef:Goede tipGa ik ook doen! Heb jij Paardendrogist gemaild (daar heb ik 'm nl. gekocht, ondertussen wel al een jaar geleden) of de fabrikant zelf?
Caira schreef:Akshay schreef:ik heb heel even met zo'n hardplastic rekje in mijn handen gestaan bij de epplejeck. Maar ik heb het toch maar niet gedaan..
Weer een ''gewone'' korf dus. Wel wéér maat full.. (omtrek 65 cm) omdat de cob stuk kleiner was dan ik nu heb (63 cm) en het me voor hem prettiger leek iets meer ruimte te hebben.
[ Afbeelding ]
Heb gedreigd met een roze als 3e optie
Deze heeft het bij mij 3 uur uitgehouden
LisaFaded schreef:Oohw ik ga er ook 1 kopen een blauwe denk ik. Maar moet je voor een pony full kopen? Ik heb een d-pony