Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gero_Justine schreef:Ik ben even op een punt van radeloosheid dus hopelijk heeft iemand een tip voor mij. Mijn paard lijkt met de dag meer te gaan urineren.
Het gaat hierbij dus om een paard van 19 jaar oud, een merrie, 3x daags hooi, 2x daags halve schep Havens Natural Balance, 1 maal daags halve schep Pavo Sportvoer en 2 scheppen magnesium.
shamu schreef:nu we het toch over veel plassen hebben mijn paard drinkt en plast na 1.5 weken aan de medicijnen nog steeds enorm veel
de urine is nog steeds zoet van geur...
ze is wel al afgevallen, maar of ik er nu op dit moment al blij van word ..........
nee, geloof het niet... over 1.5 weken bloedonderzoek ... verwacht er niet veel van ..
mystery1980 schreef:Nadat afgelopen week IR is vastgesteld bij mijn paard vraag ik me af wat ik nog meer kan doen of dat dit voldoende is.
Situatie voorheen: 4 x daags flinke pluk hooi, 1x daags kwart basisbrok, 6x per week ong. uurtje rijden/longeren
Nu: 4x daags hooi, 1x daags handje marstall vito, 6 a 7 dagen per week ong. uurtje rijden/longeren
Heb het idee dat ik zo weinig verander, is dit genoeg, hebben jullie nog ideeen?
Gero_Justine schreef:Mijn paard is reeds getest op Cushing, suikerziekte, blaasontsteking maar dat was het allemaal niet ! Alle bloedwaardes zijn goed. Alleen een licht verhoogde waarde geeft de IR aan.
De DA weet het niet, ben nu aan het denken over een homeopatische oplossing ...
laura1986 schreef:Naast een goed dieet, gecombineerd met voldoende beweging kan dat geen kwaad (sterker nog, denk zelfs dat het helpt, maar daar zijn verschillende mensen in dit topic het niet mee eens).
laura1986 schreef:Het is toch zo? Het is bovendien niet gericht op een persoon en alleen om de welles nietes kwestie voor te zijn, heb geen zin in herhaling daarvan.
EstherHegt schreef:laura1986 schreef:Het is toch zo? Het is bovendien niet gericht op een persoon en alleen om de welles nietes kwestie voor te zijn, heb geen zin in herhaling daarvan.
Er is helemaal niemand in dit topic geweest die het over homeopathie heeft gehad, de een gelooft er wel in de ander niet maar daar ging het niet om, het ging wel over zeer ernstige ( soms zelfs besmettelijke) medische diagnoses die niet door een dierenarts zijn vastgesteld. Dat is wel een groot verschil.
Iedereen is gewoon blij als een paard goed afvalt en zich veel beter voelt ongeacht de methode, tenslotte gaat het om het paard.
Jannepauli schreef:Pavo Vital zou ik niet nemen omdat lang niet alles wat daarin zit in chelaatvorm is en dus biologisch minder goed opneembaar.