Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shera schreef:Ik heb een halsdeken gehad voor mijn paard (ivanhoe)
voordeel is dat ze geen jeuk hebben, nadeel dat de manen alsnog verdwijnen door de deken....
Ik heb sinds vorig jaar de rambo sweet itch hoody voor beide eczemers. Die deken is zijn geld dubbel en dwars waard!! Ik heb de dekens vandaag gewassen en ik heb me erover verbaasd hoe goed ze nog zijn. En onder deze deken zijn de manen ook heel gebleven. Ik blijf het zeggen: voor mij geen andere deken meer (en nee, ik heb geen aandelen)
kimmy1985 schreef:Ik ben even ver in het voren aan het denken.
Als ik daantje dus dadelijk de deken op doe.
Dan zal de eczeem deken pas in sep/ okt af gaan maar als je nou heel regenachtig weer heb. Dan wordt de net zo'n verzopen kat. hoe lossen jullie dit op.
Normaal heb ik nooit een deken op maar zat nu dus te denken om er een regen deken er over heen te doen.
Maar zou ze dan later ook weer zonder kunnen of moet ik dan de hele winter een regen of gevoerde deken op doen.
En hoeveel gram moet er dan op. Ze staat altijd dag en nacht buiten aan de waal. Dus behoorlijk in de kou.
En het zelfde geld ook voor over een maand of ander half, moet ik er dan een regen deken over heen doen om te voor komen dat ze erg nat wordt. Ze heeft afgelopen winter geen deken op gehad.
kimmy1985 schreef:Maar als de eczeem deken af kan. Halen jullie dan ook de regen deken er af. Of laten jullie de rest van de winter een regen deken er op.
arno_en_kim schreef:Nog een vraagje. Zou je beter de rambo in een maatje groter kopen of passen die goed. Mijn haflinger heeft normaal een 185 van dekenmaat.
deedee19 schreef:Ik heb mijn pony gewoon 24/7 met dat ding buiten staan. Hij droogt heel snel. Heb de deken er half oktober toen het wel heel veel bleef regenen af gehaald en niet meer op gedaan. Dit ging goed.
shera schreef:arno_en_kim schreef:Nog een vraagje. Zou je beter de rambo in een maatje groter kopen of passen die goed. Mijn haflinger heeft normaal een 185 van dekenmaat.
http://www.paardenwinkel.be/producten/p ... zeem_deken dit is de link
Nathalie84 schreef:ik hoop dat jullie de link kunnen opnemen
het is te vinden onder : horseware waterproof rug liner
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... 9%26sa%3DN
geschikt voor rambo- sweet itch, protector en bug rug