Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande schreef:Ik hoop dat de boodschap dat mensen niets moeten tekenen overkomt. (Alhoewel ik het erg dom vind dat iemand een verklaring tekent als hij/zij medicijnen koopt, dat moet toch argwaan opwekken)
tienus63 schreef:@ptries, bedankt, en Ravel en ik zijn benieuwd wat de volgende Paardenkranten aan ingezonden brieven heeft staan.
Waarschijnlijk zullen er ook wel de nodige brieven naar Bit gaan.
IwanLuver schreef:Tja ik weet niet of ik het hier neer moet zetten, maar ik doe het toch!
Wij hebben een Tinker (spier witte) op stal die 2 jaar behandeld is door LT en gister sprak ik de eigenaresse en ze vond dat haar paard de manen zo geel had. Ik zo, ja dat weet ik ook niet..
Vandaag was ze weer bij haar knol, had dat dier ook de ogen geel en de manen waren nog meer geel!
Ze heeft de kliniek gebeld en morgen moet mijn vader met haar mee (ze kon anders geen vervoer krijgen).
Geligheid duidt op leverproblemen
Maar zou dit dat het eerste slachtoffer zijn van de KavaKava??? Zeg ik hard op terwijl ik het eigenlijk moet denken???
Ptries schreef:tienus63 schreef:@ptries, bedankt, en Ravel en ik zijn benieuwd wat de volgende Paardenkranten aan ingezonden brieven heeft staan.
Waarschijnlijk zullen er ook wel de nodige brieven naar Bit gaan.
Graag gedaan, ik ben blij dat dit soort zwendel aan de kaak gesteld wordt. Hopelijk voorkomt dit toekomstige slachtoffers van de praktijken van dhr. Taal
Franka_Vosje schreef:Tot mijn grote schrik en verdriet zie ik net op zijn website dat het paard Qwiebus is overleden...
Dat was die fries die ook wel op de lezingen kwam.
.
russel schreef:Nee ik snap 'm, maar er kan natuurlijk wel een relatie tussen bepaalde wormen en het immuunsysteem zijn, toch? Zij houden elkaar in stand, de parasiet zorgt ervoor dat zijn gastheer niet ziek wordt om te kunnen overleven.
Mijn idee is nl de voor paarden niet schadelijke wormen. Met ontwormen worden alle wormen doodgemaakt.