Trisca, dankjewel! Ik ga het even lezen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinne schreef:Gaat je paard ook echt tegen die borstel aan staan schuren? Ik heb er vaak over nagedacht wat ik het beste kan doen. Nu gaat Ivanka tegen haar drinkbak staan met dr kont, wat al een paar keer tot waterballet heeft geleid.
Javayo schreef:Mijn Bucas is ietsjes goedkoper, minder sloopgevoelig, lichtblauw waardoor ie wel vies wordt, maar m´n paard met 30 graden nog koel aanvoelt. Ook had een stalgenoot deze al een paar jaar, dus ik wist dat hij wel redelijk mee zou moeten gaan.
De Rambo vond ik er ook heel goed uitzien, de reden waarom ik daar niet voor gekozen heb is omdat die nog wat duurder was dan de bucas, en dat ik bang was dat dat oorstuk niet goed zou blijven zitten of irritant zou zitten bij het grazen.
En die pagony eczeemdeken wou ik sowieso niet, ik wil wel een goede pasvorm en goede kwaliteit.
miss_jumpy schreef:Tinne, ik zou op zich geen probleem hebben met die boett, maar vind die wel erg duur, zelfs nog 50 euro duurder dan de bucas. Die nu helaas niet (meer) in de aanbieding is bij de paardendrogist. Ik heb de bucas nu besteld. Mijn pagony gaat echt niet lang meer mee vrees ik....
Javayo schreef:Sokkebok, met strotouwtjes is misschien wel een idee... mijn paard staat in een containerbox, volgens mij zitten er in de hoeken wel wat gaatjes, eens kijken of ik daar een bezemstuk aan vast kan maken...
Tinne schreef:Net naar de ruitershop geweest, maar ik vond dat schuurding wel belachelijk duur. Ik heb bij een andere winkel gewoon een paar schuurborstels gehaald, die papa op een plank gaat maken en dan in de stal ophangen. 5 euro tegenover 60 euro voor dat ding. Scheelt toch wel wat.