Heleennn schreef:Waarom dan niet samen met een ander paard zetten? Van 9u-17u buiten is heel goed
Omdat andere stalgenoten dat niet willen. Zetten zelfs hun eigen paarden niet samen op de paddock.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Heleennn schreef:Dus alle paarden staan daar apart? Das ook zonde
Art_Ificious schreef:Ik ga niet nog eens melden hoelaat ik 's avonds pas aan tafel zit na het werk.
Leo schreef:Wat fijn dat hij nu langer naar buiten mag TS!
Zou er een lespaardje bij hem kunnen als de andere pensionklanten zo terughoudend zijn? Mijn paard staat ook samen met een lespaard, stal blij en ik blij, en de paarden nog blijer.
Leo schreef:Dat is dan idd niet handig.mogelijk op de dagen dat er geen lessen zijn maar dat is uiteraard op iedere manege anders.
Art_Ificious schreef:Nou hoe moet ik hem dan aanleren dat hij bij anderen ook moet luisteren?
hoe los je zoiets op als stalgenoten bijna nooit aanwezig zijn op moment dat ik er ben?
Als ze zelf "geen tijd" hebben om ook met een ander paard bezig te zijn?
Hoe leer je dat eenkennige dan af?
Joolien schreef:Art_Ificious schreef:Nou hoe moet ik hem dan aanleren dat hij bij anderen ook moet luisteren?
hoe los je zoiets op als stalgenoten bijna nooit aanwezig zijn op moment dat ik er ben?
Als ze zelf "geen tijd" hebben om ook met een ander paard bezig te zijn?
Hoe leer je dat eenkennige dan af?
1 antwoord: vaker in de hand hebben.
Beetje late reactie, maar wilde m toch evn geven.
Heleennn schreef:Maar als je een volledige dag werkt zou dat toch ook moeten lukken? Als je werkt tot 19u bijvoorbeeld na het eten of na je werk even losgooien en spelen in de binnenbak?
Livver schreef:Dus eigenlijk heb je geen tijd voor een paard.
Olympia schreef:Heel eerlijk. Dan had je geen jong paard moeten kopen of een andere baan moeten zoeken.