Mooie hereniging.......en Wynn is gewoon weer een topper zoals altijd
fargo
Geplaatst: 24-11-13 23:15
Och wat super ontroerend, hoe hij op zijn moeder afrent en gilt naar haar. Prachtig mooi. En Wynn met zoon, ook al zo mooi. Hoop dat het snel weer beter gaat met Desert, zo blijven we toch zorgen en ons zorgen maken he? Veel sterkte samen
Mooi filmpje san. Hoe is het idd nu met desert. EN over scherpe tongen heb ik niet. Ik ben meer gevalletje lompe boer
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 16:55
Nou Desert is absoluut niet hoe ze wezen moet,ik zoek nog naar puf en energie om het allemaal uit te leggen. Ik denk dat ze weer spierbevangen is net als vorig jaar.
Eens zal het ook voor haar ophouden,maar ik denkdan verd*mme ze is nu zover gekomen,heeft aiha en nierfalen overleefd,ga ik haar een beetje verliezen door dit.....
Dus heb mijn schouders er weer onder gezet en ben volop aan t puzzelen....... Vandaag echter ligt ze veel dus rijd veel heen en weer...... Gisteren even overlegd met da en pijnstillers gehaald......
Ik kan wel bloedprikken,maar daar worden we normaal moedelozer van of niets wijzer..... Ik probeer goed bij mijn gevoel te blijven en naar haar te kijken.....
Ze is ook weer hengstig en pissed dat ze nu niet bij Wynn mag,ja raar he?
En vorige week heeft ze denk ik haar vruchtje in aantocht verloren,ze begon te vloeien en te krampen en er hing een klodder,bonk in haar staart,ik stond erbij en keek ernaar,om het zo maar te zeggen,heb nog wel foto's gemaakt. Ze was iig stik verdrietig...
ZO dit was toch even het verhaal in kort en als jullie willen mogen jullie weer eens mee duimen voor de verandering.......
oedsje
Geplaatst: 29-11-13 17:04
Ah San wat ontzettend verdrietig, arme desert . Ga dik duimen hier Hoop zo dat ze er bovenop komt Heel veel sterkte
Ff kort mijn gedachtenkronkel, rouw kost energie, waterkou ook. Als je teneergeslagen bent heb je geen puf, om warm te blijven moet je bewegen om niet te verstijven. Vit B, kalium en magnesium zijn op zo'n moment een must. Ik zou op dit moment ook niet zonder dat extraatje kunnen. Veel liefs esje
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 23:24
Dank jullie wel allemaal,ik ben zo dankbaar,zo geweldig zo'n lieve club mensen die zo onvoorwaardelijk meeleven via hier en pbs,sms etc
lovis nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag.....
ja Desert,we zijn er nog niet,maar we komen er vast wel.... Mede dankzij van de steun van mijn gezin kan ik alle tijd en energie momenteel in haar en de rest van de kudde steken en dat is ook goud waard
Esje....echt als ik nu Wynn op haar zou zetten zouden jullie mij mogen aangeven voor dierenmishandeling,een paard die momenteel zo slecht kan lopen en veel pijn heeft,met alle mooie gedachten erachter kan en mag je op dit moment dit niet aandoen...en dan ook nog het geweten hebben over nog een leven.... Mensen verklaren me al voor gek dat ik haar uberhaupt nog wil laten dekken,ik heb van alles al gehoord in de wandelgangen en natuurlijk achter mijn rug,jaja ik krijg soms het gevoel dat ik een echte broodfokker ben
Een hoop meelezers,dus ben best voorzichtig om heel mijn gepuzzel op internet te zetten,maar aan de andere kant ik stel me kwetsbaar op en ik denk dat er een hoop mens en dier baat bij kunnen hebben en dat vind ik belangrijker...
Dus ik zal van de week mijn gevoel en gepuzzel delen hier,...
Ymor wist al wat ik door had gekregen toen ik Desert vertelde dat haar zoon terug kwam,..(toen had ze al terugslag) de cirkel is nu rond.... en erna verloor ze haar vruchtje en werd ze zo slecht en met mijn menselijke gedachte dacht ik de wijsheid in pacht te hebben en dat ze er t bijltje zelf bij neer gooide... Ik moet dus niet denken voor haar en terug op mijn gevoel gaan...
Gisteren was ze echt slecht,meer liggen dan staan,maar ja als je vrouwtje je vertelt dat je lekker in je bed van stro moet gaan liggen zodat alle spieren kunnen ontspannen is het wel heel tegenstrijdig als ditzelfde vrouwtje vervolgens half huilend tegen je zegt als je zoveel ligt gaan we de dierenarts erbij halen en kijken hoe het verder moet.... Duidelijk zijn Maar ik leer iedere dag zoveel van dit bijzondere dier....
Vandaag een paar uur bij haar in stal gezeten,waar ze even meer staat dan buiten,rust,warmte etc...en even voor mijn gevoel heel nodig...ik heb denk ik ieder plekje gevoeld,reiki gegeven,gemasseerd,getijfeld aan mezelf,doe ik het goed,wat doe ik?Gepraat,uitgelegd en weet je mijn schoonzus zei het al vaker:
Als er geen woorden zijn is er nog Liefde.......
En dat is er,die wisselwerking tussen ons,dankbaarheid,als t goed voelt knort ze of gaat met haar lippen over mij heen,voelt t minder doet ze pasje opzij...
Ik heb niet de wijsheid in pacht absoluut niet zelfs,maar wat zou de wereld er toch beter uitzien als iedereen zo'n dier had en terug op zijn gevoel en emotie wordt geworpen en er uiteindelijk zelf nog beter in energie komt......
Maar voor alle verontruste burgers,ik blijf eerlijk naar haar toe,het moment dat leven lijden wordt heeft zij het voorrecht om vredig in te mogen slapen.....
En nog snap ik de boodschap niet helemaal de cirkel is rond,maar dat zal vast duidelijk worden...ooit....
Haha en wederom is het een heel verhaal geworden en laat ik teveel zien,maar goed zal ook wel reden hebben....
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 23:26
Esje ik zie nu je bericht,bewegen werkt averechts en de rest zo grappig heb ik zelf ook nodig momenteel na veel gepuzzel,ik heb haar nu magnesium forte capsules erbij gegeven,sta ik als een debiel in die winkel wat wel en niet goed voelt Dank je wel voor t meedenken
Sylke104
Geplaatst: 30-11-13 23:40
De cirkel is rond.......haar kudde is weer terugcompleet? De verloren zoon is terug? Hmmmm.........moeilijk wat bedoeld ze ermee......hoop niet dat ze denkt dat de kudde haar niet meer nodig heeft( klinkt niet fijn maar kwam even in me op) wederom prachtig om te lezen hoe deze dame in haar waarde gelaten wordt en hoe ze begrepen wordt door de mensen om haar heen! Petje af San! Linksom of rechtsom, ja ik maak me nu wel een beetje zorgen om jullie schatje, maar ik maak me geen zorgen om jullie wijsheid en liefde die zij mag ontvangen!
Desert als je stiekem meeleest, kom op meid er is nog zo veel om voor te gaan en jij hebt San misschien wel nodig, maar vergeet niet dat San jou ook nodig heeft!