opisop_shop schreef:fijn sodeletuut!
moet jij er veel opsmeren? Wisse heeft nog heel veel haarop zijn buik dus voor mijn gevoel moet ik er vet veel opsmeren, zijn hele buik is kriebelig namelijk. Smeer het wel met name rond de navel, daar is het 'bloot'. Hij heeft nergens kale plekken op zijn buik ofzo.
De EJ deken bevalt hier erg goed trouwens, oortjes floepen er wel uit maar de hals blijft tot aan de oren zitten. Voorpluk ziet er goed uit, die krijgt nu natuurlijk mooi lucht zo zonder masker.
Er is 1 los draadje op de hals maar daar heb ik niets aan gedaan, blijft gewoon goed. Deken wordt verder ook niet vies door mesten ofzo, alleen bilkoord natuurlijk een klein beetje. Makkelijk aan en uit te trekken,
Wisse voelt zich er volgens mij ook prima in. Weet alleen niet hoe hij zal zijn met hele natte dagen, dat moeten we nog ondervinden. Maar verder super hoor!
Hmm, valt mee, want ik smeer het alleen op navel en uiers (op de buik dan), en niet over de hele buik. Misty zit al bijna helemaal in haar zomervacht, dus dat is wel makkelijk. Verder smeer ik het op de binnenkant van de achterbenen en op de oren, soms op plekjes op haar hoofd. Ik smeer het trouwens wel nogsteeds om de dag, is dat erg?