Ruitert schreef:Josephine234 schreef:Na de operatie wel toen ik ging kijken.. Daarna niet veel meer, wel had hij daar goed gemest. Vandaar dat hij naar huis mocht.. Ik heb nog een vezel mix wat ik zo ga proberen bij hem en ik zal ook nog een andere slobber halen. Dankjewel!
Josephine, hoe is de temperatuur? Heeft je paardje nog pijnstilling? Afhankelijk van hoe makkelijk de tanden er uit zijn gegaan kan je paardje nog best wat pijn hebben. Temperatuur goed in de gaten houden en check of hij niet uitdroogt/nog wel drinkt. De rest is al wel genoemd... Slobber, bietenpulp, geweekte muesli, kijken wat hij wil eten. En anders dierenarts bellen.
De dierenarts is geweest en heeft hem pijnstillers gegeven. Temperatuur was goed gelukkig! Hij heeft vandaag wel wat meer gegeten dan gister. De operatie verliep vlot en de arts zei dat het een domino effect was. Ik heb het idee dat die niet zo goed weet hoe die de slobber kan eten. Wel knabbelt hij nu wat meer op het hooi, maar maakt hier altijd al proppen van