Ik ben met enige spoed op zoek naar een graasmasker van Imperial Riding (alleen dit merk anders past de pony hem niet ivm brede kaken) maat M!
Mag gebruikt zijn maar natuurlijk nog wel goed bruikbaar.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kasmir schreef:Vankje de mijne vrat inderdaad ook haar tanden kapot aan de GG, ben overgestapt naar zo'n bloempot van IR. Daar slijt het rubber gewoon harder dan haar tanden (soepeler rubber) dus dan is dat probleem weg. Die van mij heeft nog geen wondje gehad van de bloempot (wel van de GG) maar heb ook een vrij ruime momenteel, heb de XL en daar heeft ze echt alle ruimte in hihi.
Akshay schreef:Hier staat pony op kort gras. (wei is vorige week gehooid) gaat hem goed af.
Wel heeft hij zijn korf opgevreten.. Gat is 2,5 keer zo groot geworden..
Greenguard dus geen optie, dat zou hem zijn tanden kosten.. Hij heeft de korf binnen 2 weken op...
ElineS schreef:Hoe doen jullie dat met de pony's die 24 uur buiten staan? Mijn shetlander staat 24uur buiten, maar het lijkt me niet dat ik dat arme ding 24uur met het masker kan laten opzitten..
superpony schreef:Die van ons hebben ze 4 uurtjes om en gaan daarna zonder op de zandpaddock.
Ik wil luchtgaten knippen bij de neus, maar gaat het niet rafelen dan?
De shet eet er goed mee en gat is gewoon. De d-pony die de problemen ook heeft en hem het hardst nodig heeft, heeft wel het gat beschadigd en ook wat kleine wondjes. Ik kan hem niet veel losser doen bij hem, want dan doet hij hem af. Strakker kan ook niet, zit er geen ruimte genoeg tussen.
Ik vind die op de Duitse site wel mooi, maar best pittige prijzen.
En die inlegvellen hebben andere gaten of past dat precies in zo een korf?Lijken me lastige gleuven om uit te eten als het hier al niet met een gat lukte.
Raamzicht schreef:Hoe lang duurde de levering van die Duitse? Ziet er goed uit! Welke versie heb jij?
Vankje schreef:En die Diätplatte kun je dus gebruiken om de tanden te beschermen he?