Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Zucht, het hangt allemaal van de misverstanden en langs elkaar heen praten aan elkaar
Tussen de regels door zijn we het in grote lijnen allemaal volgens mij wel aardig met elkaar eens
- het is heel sneu voor paard en TS Zeker
- deze rug gaat nooit echt goed komen
- het mager en dof zijn moet "snel" opknappen bij goed voerbeleid we zijn al weken verder dus het dof moet nu al weg zijn
- paard pijn laten lijden is niet fair eens, daarom een test om dit uit te sluiten
- pijnloos grasmaaier laten zijn kan een goede optie zijn ja hoor zo lang het gaat, waarom niet
- het is aan TS om te beslissen over het lot van het paard zeker, maar er moet wel realistisch gekeken worden niet vanuit emotie en dat is erg moeilijk bij je eigen dier
En nu ga ik gewoon verder duimen dat het diertje gewoon een fijn leventje zal hebben voor zo lang als het duurt
Hevonen schreef:Waarom lijkt het zo te zijn dat sommige mensen hier zo zwaar beledigd lijken te zijn als hun (ongetwijfeld goedbedoelde) adviezen niet onmiddellijk ter harte worden genomen?
Waarom voelen ze zich kennelijk persoonlijk aangevallen en reageren ze met overmatige agressie naar TS en anderen?
Is het zo moeilijk om geen gelijk te krijgen? Zijn ze zo onzeker dat ze dan maar doordrammen en niet eens lezen wat er geschreven wordt?
Ik erger me voor de zoveelste keer aan de kortzichtigheid en ik-heb-gelijk-en-de-rest-is-achterlijk-mentaliteit hier op Bokt.
Het lijkt echt alsof mensen alleen maar reageren om vervelend te doen of 'punten te scoren'.
Zonde, dat het zoveelste interessante topic ontaardt in een ordinair welles-nietesspelletje. Een beetje volwassener gedrag zou echt enorm fijn zijn.
spicegirl schreef:wat ik nu ook frappant vind ; bokt een paard onder het zadel, word dit gezien als een uiting van pijn, of protest. bokt een paard in het vrije, is het vreugde. beide kan wel uiteraard.
kan het niet zo zijn, dat ie -met rugproblemen-de wervels wrijven nu eenmaal tegen elkaar, dit moet ie voelen- ook een uiting is van pijn ?
140509 schreef:Jullie wouwen haar zien hoe ze was als ze vrij liep en bewoon en dit doet ze dus als ze los is
jammer van je vraag over dat bereiken