Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:. Ik kon het het beste in zoveel mogelijk kleine beetjes over de dag geven om zo min mogelijk maagzuur te krijgen. Het is dus erg lastig de combinatie van de operatie en de maagzweren.
.
Naath86 schreef:Ze krijgt gewoon de hele dag onbeperkt hooi hoor Mist, alleen ze heeft de brok nodig voor de zware operatie die ze heeft gehad, plus twee hele zware zieke weken die ze ervoor heeft gehad. Pony heeft in één week tijd 7 koliekaanvallen gehad en uiteindelijk een operatie. Lijkt me op zich logisch toch dat ze dan ook krachtvoer nodig heeft om aan te sterken??
Naath86 schreef:Mist misschien heb je dan niet mijn hele bericht eerder in dit topic gelezen?
Ze hebben dit uit haar buik gehaald!! Een lipoom die mijn eigen DA er nooit uitgehaald had kunnen worden en waarvan ik heel blij ben dat ze in Utrecht terecht is gekomen!! Sinds dit er uit is gehaald, staat ze zonder pijnstillers en heeft ze geen koliekaanval meer gehad.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VIZJREZS.jpg
Dit is waarschijnlijk ook de oorzaak geweest van de maagzweren. Ze is ook wel gevoelig voor stress, maar dit heeft natuurlijk wel behoorlijk in de weg gezeten. Ze krijgt nu ook Gastrogard bij voor nu nog drie weken en dan voor controle weer terug.