Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Floor kan wel schuilen bij de bomen dus dat zal ze dan ook wel doen.. En anders toch haar regendeken maar even op als ik merk dat ze wat verkouden wordt ofzo.
Rianne_ schreef:Wat doen jullie op dit moment met de regen en de eczeemdeken?

_CS_ schreef:Klasien: hoe bevalt die hals?
Heb hem zelf ook gehad, maar vond hem erg strak zitten.
.
Het lijkt me namelijk een hele fijne deken, als ie maar sterk genoeg is. De deken die ik nu op heb liggen (van Epplejack) heeft namelijk al een aantal gaten doordat m'n haf steeds wordt gebeten..
En die stof scheurt erg gemakkelijk verder natuurlijk. 

ellepel schreef:heb je wel goed gelezen waar het over ging?
CS antwoorde namelijk op mijn uitspraak over het gebruik van azijn..dat kan prikken.
denk dat CS prima snapt wat jeuk inhoud, en zij heeft haar pony ook altijd met de beste zorg behandeld.
maar goed...dat was offtopic!
gaan we nu weer verder.

Essie73 schreef:Ik ben er nu na 3 jaar van overtuigd dat Shanti naast ZE ook een allergie heeft voor " gras " Het is prima gegaan tot het moment dat ze naar buiten ging, dezelfde avond nog begon de jeuk en het schuren. Heb haar afgelopen zaterdag naar een stal verhuisd waar ze s'avonds naar binnen gaat en overdag beperkt weidegang krijgt (wel paddock) Het is helaas niet anders. Kan wel weer met corticosteriode beginnen, maar dat wil ik eigenlijk niet.