Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Doe ik ook niet hoor, kan ik helemaal niet betalen... En uiteindelijk valt het best mee wat mg voeren betreft, zolang je de basisprincipes maar een beetje door hebt. Ik heb mezelf ook echt wel meerdere malen moeten inlezen, voordat het kwartje ook echt viel, maar ik ben er dan weer zo 1 die net zo lang blijft spitten tot ik het snap, omdat ik vooral niet degene wil zijn, die mijn eigen paarden zou o.d.-en uit onwetendheid... want laten we nu wel zijn; er zit een groot verschil in de hoeveelheid, dus als jij bv 20 gram welkoop oxide uitweegt of dat je 20 gram PN chelaat uitweegt, het is allemaal alleen maar goed bedoelt, snap je?
IMJ schreef:Koenlover, lijnzaadolie is juist zo goed voor de vacht en het ruien. Ik gaf het sowieso al
Hoe loopt ie nu Batlow?
Batlow schreef:Ja maar ik ga mijn hooi niet testen in ieder geval... Wat een gedoe om magnesium te voeren, kan me voorstellen dat niet iedereen dat zo doet. Ik ga er v/d week een keer voor zitten want heb helaas geen tijd nu en kijken wat er uit komt
geerke schreef:Batlow schreef:Ja maar ik ga mijn hooi niet testen in ieder geval... Wat een gedoe om magnesium te voeren, kan me voorstellen dat niet iedereen dat zo doet. Ik ga er v/d week een keer voor zitten want heb helaas geen tijd nu en kijken wat er uit komt
een cushingpaard is zo wie zo een ''gedoe''
waarom zet je voor 6 dagen voer neer?Daar was ik nieuwsgierig naar
IMJ schreef:Koenlover, lijnzaadolie is juist zo goed voor de vacht en het ruien. Ik gaf het sowieso al
Hoe loopt ie nu Batlow?
Batlow schreef:In principe zet ik het voer gewoon voor 6 dagen klaar in bakjes. Dat gooi je in een emmer, scheut lijnzaad overheen en klaar... Ik heb makkelijkere dingen gekend.. Net zoals mijn andere paard, gewoon een schep brok.. Kan nu niet zomaar iets geven. Net zoals papa al zei, wat het op dit moment kost maakt niet uit, dat wordt wel minder, als hij zich nu maar goed voelt geen pijn heeft en hij zich alleen maar beter gaat voelen
Batlow schreef:Ja maar ik ga mijn hooi niet testen in ieder geval... Wat een gedoe om magnesium te voeren, kan me voorstellen dat niet iedereen dat zo doet. Ik ga er v/d week een keer voor zitten want heb helaas geen tijd nu en kijken wat er uit komt