Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xApple schreef:Ik heb de deken nu 2 weken op en het gaat nog erg goed.
Vorig jaar wietolie (met thc) gebruikt en kon zeker verlichting merken![]()
Met gewone ‘goedkope’ CBD olie merk ik weinig verbetering maar dat is natuurlijk ook logisch.
ellepel schreef:Weet je wat goed helpt tegen dekenslopers?-
Derfen er op smeren of hertshoornolie.
Dat stinkt enorm en blijven ze er wel af.
Bij appie zittenmze altijd op zijn manenkam te knabbelen en aan de staartflap te trekken.
daar smeer ik het om de paar dagen op en dan gaat het goed.
Alleen je deken kriigt dus vieze vlekken
MarliesV schreef:...
Qua smeersels ben ik nog steeds erg tevreden over de Helmosan, ga ook daar weer mee smeren dit jaar.
Nu staat ze nog onder een regendeken met fleece, overdag met dit weer lekker bloot. Het vriest hier nog een paar graden elke nacht dus kan nog mooi zonder eczeemdeken, vorig jaar niet gelukt maar wel erg fijn dat het nu goed gaat.
henny_w schreef:MarliesV schreef:...
Qua smeersels ben ik nog steeds erg tevreden over de Helmosan, ga ook daar weer mee smeren dit jaar.
Nu staat ze nog onder een regendeken met fleece, overdag met dit weer lekker bloot. Het vriest hier nog een paar graden elke nacht dus kan nog mooi zonder eczeemdeken, vorig jaar niet gelukt maar wel erg fijn dat het nu goed gaat.
Marlies gebruik jij naast de Helmosan ook nog een eczeemdeken e.d. ?
Caitlin_K schreef:Volgensmij mag je het niet hebben over waar je de olie verkrijgt. Ik ga de olie ook proberen. Hoeveel druppels geven jullie ongeveer? Mijn merrie is een shet, van circa 250 kg. (Gok ik zo.)