Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Batlow schreef:Ik heb geen idee of hij insuline resistent is. Ik heb idd pulp liggen, dit kreeg/krijgt hij af en toe. Hij is in ieder geval niet dik. Kan hij wel de wei op als hij niet meer bevangen is?
Zinzi_jewel schreef:Even wat anders, pavo speedi beet.
Klinkt heel goed en zou het graag voeren.
Wat denken jullie met alle ervaringen wb cushing en bevangen paarden, IR paarden
dookia schreef:Een vriendin van mij haar paard is getest. Resultaat ook cushing. Ik geef haar een hoop info waaronder ook het opbouwen enz. Zegt dienen DA van haar dat dat helemaal niet nodig is. Ook wilt hij het paard al hertesten op 6 weken, ik zeg haar van te wachten tot hij 10 weken gepasseerd is, maar neen DA is koning. Daar word ik dus gek van. Ze kennen er zelf amper iets van lezen er niets van bij over en toch gaan ze betweterig doen
Ash_ schreef:even een vraag van mijn kant.
Heb al een paar keer gelezen dat er word gezegt dat de meeste op moeten bouwen naar 1 pil.
De ACTH waarde van mijn haf is nu goed en ik geef een halve pil. DA geeft advies 0,5 pil blijven geven, klopt dit ook volgens jullie?
Batlow schreef:Heb mijn ouders dit topic gegeven en die gaan ze nu ook inlezen over cushing.Vind het fijn dat zij ook zo veel interesse tonen en er meer over willen weten, want ja het is wel 'ons' paardje. Ik heb vandaag de tabletten gehad en begin morgen ochtend met geven. Ik begin dus met een kwart, 4 dagen lang (komt precies uit qua tablet) dan 4 dagen dus een half. Ik twijfel alleen nog heel erg om op de half te blijven steken of door te gaan naar een hele..