Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:
Hieruit moet ik concluderen dat deze mensen de preparaten voor LT mogen samenstellen? Als ze dan ook nog een dosering vermelden, is alles klaar??
henny_w schreef:Daar vooraf een verplicht bloedonderzoek bij te verlangen wat bij het Belgische lab. slechts 25 euro kost incl. analyse en een uitdraai van de gegevens terwijl de 'uitvinder' LT voor het bloedonderzoek 150 euro vraagt.
Dit bloedonderzoek dient ook nog 's 2x uitgevoerd te worden.
henny_w schreef:Geen idee sarabande,
Ik had die info uit de Bit.
sarabande schreef:henny_w schreef:Daar vooraf een verplicht bloedonderzoek bij te verlangen wat bij het Belgische lab. slechts 25 euro kost incl. analyse en een uitdraai van de gegevens terwijl de 'uitvinder' LT voor het bloedonderzoek 150 euro vraagt.
Dit bloedonderzoek dient ook nog 's 2x uitgevoerd te worden.
Heeft die belg ook gezegd hoeveel van die onderzoeken hij gedaan heeft
*Jolanda* schreef:LT is bezig met een advocaat dus ben wel benieuwd wat dit verhaal voor gevolg gaat krijgen....
*Jolanda* schreef:LT is bezig met een advocaat dus ben wel benieuwd wat dit verhaal voor gevolg gaat krijgen....
*Jolanda* schreef:Ik denk ook zomaar dat het hem weinig zal opleveren, maar volgens LT staan er veel onwaarheden in het artikel.....
(tsja je moet er toch een verhaal van maken voor je klanten die nogsteeds in je geloven)
sassefras schreef:hai,
top geweldig stuk, enne ind laat die advocaat maar komen toch ???
sas
Rosita schreef:Zou het iets zijn om zélf, als gedupeerdengroep?, LT voor de rechter te dagen in plaats van af te wachten of hij dat bij jullie of één van jullie doet? Ik heb er geen verstand van verder maar volgens mij kun je hem dan zo dwingen tot antwoorden? Misschien moet iemand dat eens uitzoeken.
ravel schreef:Naast alle negatieve feiten zitten er ook een paar goede punten in zijn verhaal:
- mensen bewust maken van hoe wij heden ten dage met onze paarden omgaan ten opzichte van hoe het paard in het wild leefde.
- het sobere voedingsregime dat hij adviseert! Mijn paarden zien er beter uit dan ooit te voren!
- zijn theorie mbt de relatie zomereczeem-allergie is zeker het onderzoeken waard!
tienus63 schreef:Ik heb de ingezonden brief uit de paardenkrant ingescand en opgeslagen op mijn pc.
Het was de bedoeling dat ik het names Ravel zou plaatsen maar dat lukt me helaas niet, omdat het geen jpg bestand is.
Wie zou het namens Ravel kunnen plaatsen, ik kan je de inscande versie toemailen.
Wie het wil/kan, mail me even via tienus63@gmail.com.