Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan zuigt ze amper, ik wou het compositum proberen omdat dit veel goedkoper is, maarja als het minder goed werkt betaal ik liever iets (nouja iets ?
) meer voor dus de pronutrin die heel goed werkt

DubbelDun schreef:@suus1991 : ipv allemaal moeilijke dingen te gaan fabrieken, doe eerst iets aan de oorzaak ipv aan gevolgbestrijding te doen.

DubbelDun schreef:Ach mensen die het licht niet willen zien zullen het altijd donker blijven vinden
suus1991 schreef:DubbelDun schreef:@suus1991 : ipv allemaal moeilijke dingen te gaan fabrieken, doe eerst iets aan de oorzaak ipv aan gevolgbestrijding te doen.
aan de oorzaak is niets meer te doen, hij zuigt al sinds hij in een stal staat en dat is al 6 jaar, dus daar is de niet meer vanaf te krijgen

reinandje schreef:@thieme wat is de oorzaak van jou paard dan geweest ik wil ook graag de oorzaak van mij paard weten maar daar kom ik gewoon niet achter.

), ik vind het onnodig dat ze het op dat moment doet, en wil niet hebben dat ze bv in het rijden continue gaat luchtzuigen/aandacht weg heeft terwijl ze aan het werk moet.