Ik hoop dat je niet bevriest
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik hoop dat je niet bevriest
Britta31 schreef:Nap van 30 heeft nu een 200 gram regendeken,zou een 300 gram te veel zijn? Hij staat wel 24/7 buiten. Wel een stal, maar daar gaat hij bijna nooit in staan. Hij is gezond met een dikke vacht.
Hij staat nu lekker op de weide
Somebitch schreef:Ja ik mag nog een aantal keer op en neer om pap te geven en mest te ruimenHij staat nu lekker op de weide
Net als nu, hij heeft lekkere SP staan in zijn stal, hij kwam vanochtend kijken, snoof eraan en ging de wei weer op. Dan ben ik al weer gelijk in de stress waarom hij zijn SP niet wil ondanks dat hij vanochtend wel 0,75 kilo heeft opgegeten.

Heerlijk zo in het zonnetje! Somebitch schreef:Nah.. ik merk dat ik nu vanwege de situatie al veel te veel op de camera kijk... En zodra hij even zn lippen staat af te likken of 15 minuten niet beweegt en gewoon staat te chillen dan wordt ik al onrustig.Net als nu, hij heeft lekkere SP staan in zijn stal, hij kwam vanochtend kijken, snoof eraan en ging de wei weer op. Dan ben ik al weer gelijk in de stress waarom hij zijn SP niet wil ondanks dat hij vanochtend wel 0,75 kilo heeft opgegeten.
Ik wordt eigenlijk gewoon gek van mezelf
Nogmaals succes met longeren
Sachertorte schreef:....DubbelFun: hoe staan ze bij jou nu buiten? Op de paddock?

Hopelijk bevriest het water niet vannacht. 

Somebitch schreef:Ik moest even goed kijken haha. Ik zie er 1 links en die andere was even zoeken maar volgens mij ligt die ver weg helemaal aan de rechterkantHeerlijk zo in het zonnetje!
ellepel schreef:
hagelslag schreef:Somebitch schreef:Ik moest even goed kijken haha. Ik zie er 1 links en die andere was even zoeken maar volgens mij ligt die ver weg helemaal aan de rechterkantHeerlijk zo in het zonnetje!
Links ligt layka en rechts iris en dahlia![]()
Die 2 hebben ineens besloten dat daar een nieuwe rustplek is![]()
er lag er nog 1 achter de paal ja whaha niet eens gezien!