Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyrtheJ schreef:Hier gisteravond voor het eerst de eczeemdeken op gedaan. Er vlogen zo veel knutjes in de schemer en met weinig wind durfde ik het niet meer aan...
Woensdag 12 graden overdag en zonnig, dan had ze hem ook op gekregen.
Gizeppie schreef:Humpiedumpie schreef:
Een olie is geen optie met de zon.. helaas..
ellepel schreef:nu al op het gras?
ja ik snap de jeuk dan wel.
begint net een beetje te groeien en denk dat het gewoon te vet /te veel suikers heeft is zoals we dan zeggen.
dus er af halen,korter er op of wachten tot het lang en uitgebloeid is en er dan pas op.
cijsalover schreef:Meer paarden al aan het schuren? Mijn paard heeft gister!/vandaag ineens erg lopen schuren aan d'r manenkam. Ze heeft wel een hals van haar winterdeken op. Enige wat veranderd is is dat ze zaterdag voor het eerst de wei is op gegaan... Oerbalans al weken aan het voeren en afgelopen vrijdag een anti jeuk prik gehad, dat mag beidenl kennelijk niet baten. Wat een verschrikking is jeuk bij je paard!
Bloemmeke schreef:cijsalover schreef:Meer paarden al aan het schuren? Mijn paard heeft gister!/vandaag ineens erg lopen schuren aan d'r manenkam. Ze heeft wel een hals van haar winterdeken op. Enige wat veranderd is is dat ze zaterdag voor het eerst de wei is op gegaan... Oerbalans al weken aan het voeren en afgelopen vrijdag een anti jeuk prik gehad, dat mag beidenl kennelijk niet baten. Wat een verschrikking is jeuk bij je paard!
Kan het niet zijn dat het door de anti jeuk prik, eerst verergerd. Oerbalans kan er ook in eerste instantie voor zorgen dat de klachter verergeren. Daarna wordt het pas beter!