Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Moossie90 schreef:Ik heb jullie mening nodig. Ik heb de BoT peesbeschermers en ik twijfel of ik niet maat full moet nemen ipv de cob.
[ [url=m/SWG1Sn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xwqBbM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0G8seU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EYkotn.jpg]Afbeelding[/url] ]
pleiada schreef:Heeft iemand hier toevallig ervaring met einschuss en keramisch textiel?Mijn oudste paard krijgt in de winter door slechte doorbloeding vaak einschuss..Ondanks dat ze altijd naar buiten kan beweegt ze in de winter veel minder en heeft zowiezo S'morgens alijd stalbenen..Ik dacht misschien s'nachts iets om haar benen?
brighteyes85 schreef:Op Equitana toch gegaan voor de meshdeken en daarbij een dekje gekregen. Gister na de training de deken opgelegd en vandaag krijgt ze de deken op bij het binnenkomen op stal. Ik ben benieuwd of het wat verbetering gaat geven in dr rug en schouder.
Hoorde ook van een ander merk gister, maar ik kan even niet meer op de naam komen. Het was dacht ik iets met een S. Ik zal het nog een keer navragen, misschien kennen jullie het?
Het schijnt hetzelfde te zijn al BoT en BoT is voorheen van een andere leverancier geweest en de oude leverancier is deze lijn begonnen met dezelfde BoT kwaliteit maar tegen een betere prijs.
brighteyes85 schreef:Op Equitana toch gegaan voor de meshdeken en daarbij een dekje gekregen. Gister na de training de deken opgelegd en vandaag krijgt ze de deken op bij het binnenkomen op stal. Ik ben benieuwd of het wat verbetering gaat geven in dr rug en schouder.
Hoorde ook van een ander merk gister, maar ik kan even niet meer op de naam komen. Het was dacht ik iets met een S. Ik zal het nog een keer navragen, misschien kennen jullie het?
Het schijnt hetzelfde te zijn al BoT en BoT is voorheen van een andere leverancier geweest en de oude leverancier is deze lijn begonnen met dezelfde BoT kwaliteit maar tegen een betere prijs.