Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazyshar schreef:singasong: er bestaat ook nog zoiets als willen helpen.
laarakkers is zo vaak gecontacteerd geweest, is zo vaak benadert met het probleem, afspraken maken, maar het liep uit omdat ze de trailer niet op wilde-krijg je als antwoord- tja hoeft u niet meer te proberen want dan wordt u toch niet geholpen- nee laarakkers komt niet in uw regio, het is onmogelijk om bij u op stal te komen,..... enzo voorts, maar nog geen 3 weken later geeft hij een lezing van 2-3u nog geen 10km verderop. tjah waar blijft dan de WIL om voor paarden te vechten, en is het dan niet puur commercieel geworden? is het dan alleen makkelijk als ze er zijn voor een uurtje, geld binnen, antenne erover, wat "medicijnen" erin en weer weg? of WILT hij echte probleem gevallen helpen, wilt hij voor paarden gaan die nagenoeg uitbehandelt zijn?
wij hebben tot nog toe gezien, gehoord en meegemaakt dat Laarakkers commercie is en momenteel ver af staat van het enkel willen helpen van het paard. in TS haar geval dan
(wilt niet zeggen dat ie dat vroeger ook was, en of hij geen goede resultaten kan behalen, moet ie alleen wel zijn grenzen kunnen en willen verleggen)
singasong schreef:laura1986 schreef:Ook met die therapeute zijn minder goede ervaringen...
Dat was toch een financiële kwestie van jouw kant?
laura1986 schreef:De kosten waren voor mij niet erg, als het maar had geholpen was ik er tevreden mee geweest.
Uiteindelijk is het probleem op geheel andere wijze opgelost, dus eind goed al goed, maar bij deze therapeute wil ik toch even een kanttekening plaatsen. Dat er een aantal mensen heel tevreden over zijn wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn......
laura1986 schreef:Even wat anders: [***] is nu ook onder behandeling van ´de´ therapeute. Zou ik over kunnen stappen naar een andere therapeute (heb een klassiek homeopaat via http://www.bkhd.nl gevonden die hier in t dorp zit en ook een stuk goedkoper is)?
singasong schreef:laura1986 schreef:De kosten waren voor mij niet erg, als het maar had geholpen was ik er tevreden mee geweest.
Uiteindelijk is het probleem op geheel andere wijze opgelost, dus eind goed al goed, maar bij deze therapeute wil ik toch even een kanttekening plaatsen. Dat er een aantal mensen heel tevreden over zijn wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn......
Ik reageerde omdat je dit ooit schreef in het IR topic op 17-10-2010:laura1986 schreef:Even wat anders: [***] is nu ook onder behandeling van ´de´ therapeute. Zou ik over kunnen stappen naar een andere therapeute (heb een klassiek homeopaat via http://www.bkhd.nl gevonden die hier in t dorp zit en ook een stuk goedkoper is)?
Als jij iemand 1 keer laat komen voor een consult en 1x een pakketje opstuurd en daarna niets meer van je laat horen, wat verwacht je er dan van? Dan alles zo maar oplost?
Niet echt een gegronde reden om dan te zeggen 'ik wil toch even een kanttekening plaatsen bij deze therapeute'.