Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dit keer niet door de jeuk, maar doordat ik hem net naar binnen gehaald had om te rijden en zijn maatjes net naar de wei vertrokken. Hij kan met zijn hoofd uit de staldeur en gaat dan helemaal wild doen waarbij hij ook met zijn hals tegen de spijlen aandrukt.
. _CS_ schreef:Voor degene die natuurlijk ondersteuning van binnenuit gebruiken!!
Houden jullie er wel rekening mee dat het vaak eerst veel erger wordt voordat je enige verbetering merkt.
bedankt

) en zo blijft het redelijk onder controle.
_CS_ schreef:Wat een watjes hier.
Beesten kunnen wel wat hebben hoor.
Beest prikt niet dood op open wondjes.
En vliegenspray, jeetje.
Die van mij ging vroeger het hele erf met me over, gooide zich achterover met steigeren, schopte en weet ik wat al niet meer als ze alleen al een spuitbus hoorde.
Nou, nu staat ze als een mak schaap.
Geen getuttel, niet aanstellen.

_CS_ schreef:Wat een watjes hier.
Beesten kunnen wel wat hebben hoor.
Beest prikt niet dood op open wondjes.
En vliegenspray, jeetje.
Die van mij ging vroeger het hele erf met me over, gooide zich achterover met steigeren, schopte en weet ik wat al niet meer als ze alleen al een spuitbus hoorde.
Nou, nu staat ze als een mak schaap.
Geen getuttel, niet aanstellen.
Wat heeft een jeukend paard te maken met mensen die paarden betuttelen en geen vliegenspray gebruiken omdat hun paard dan verschiet? CS zegt juist dat je wél moet spuiten en niet teveel zorgen moet maken om een klein wondje of iets dergelijks, het komt allemaal vanzelf wel goed.
xRamonax schreef:hier trouwens nog iemand met een jeukend paard.
tot nu toe nog nergens last van. heb ik met het lekere weer van vorige week voor de zekerheid de deken opgedaan, want als ze begint, dan gaat het ook wel tot bloedens toe.
dus ben ik er liever wat vroeger bij.
1522 schreef:Eindelijk iemand die het snapt wat jeuk voor een zijn makkertje inhoud.