Wat fijn dat het steeds wat beter met je paard gaat, ga zo door beide
Dadelijk komt op animal planet trouwens een paard dat ook een enorm gat in zijn hals heeft.
Monnik
Geplaatst: 19-07-09 18:04
Tjonge jonge wat gaat het rap ineens allemaal! Wat super!! Dat had je toch ook een paar weken geleden niet kunnen bedenken dat je er zo gauw al weer blij van zou worden.
Heerlijk dat je pony nu dag en nacht buiten kan. Denk overigens dat je gelijk hebt dat je de wonden om de dag spoelt. Mochten ze echt heel vies zijn kun je altijd een keertje extra spoelen.
IKbenEllen
Geplaatst: 19-07-09 18:16
Bandida schreef:
Wat een vaart!!! Champagne bij de eerste haartjes er op?
Dat lijkt me een prima plan!!!
Jasper
Geplaatst: 19-07-09 18:21
Laat maar komen die mooie foto's. Natuurlijk ben je blij en heel trots op die dappere merrie van jou
Dat is nou precies wat ik me steeds zit te bedenken, wat is de natuur toch prachtig dat zo'n huid weer helemaal kan herstellen.
Dat samen met de grote zorg en aandacht van haar liefhebbende mens, maakt het inderdaad tot een wonder. Was dat niet beide zo geweest dan was het nogal 'anders' verlopen.
@ Kylieee-> het is gebeurd op de 13e juni dus nu een ruime maand verder. Ik ga ervan uit dat de dekking niet gelukt is, scannen om zeker te weten kan altijd nog....