Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IMJ schreef:Dat minder zin in bakwerk had de mijne ook. Ik moest eigenlijk bijna harder werken dan hij. Dus ook ik was net als jij al meer en meer bakwerk aan het mijden, gewoon lekker naar buiten dus! Hier was hij wel levendig.
Het zou best zo kunnen zijn jpouw paard al veel langer cushing heeft dan je denkt. Ook door de onderkoeling en het vele plassen wat al zo lang bezig is.. mogelijk is hij insuline resistent? Komt vaak samen.
Ik heb dat destijds tegelijk laten testen.
Of dat van belang is weet ik niet, ik voerde nl sowieso al heeeel sober.
geen krachtvoer, uitsluitend ruwvoer en wat vitaminesupplement zodat hij daar iig geen tekort aan kreeg.
beertjebeers schreef:Ik heb vandaag meerdere dierenartsen gebeld over de ACTH waarde van 67 van mijn ruintje.
Inderdaad werd mij verteld van de periode Augustus tot Oktober als je dan hoger zit dan 49 heb je wel degelijk Cushing!
Pfff waarom zegt mijn dierenarts dan dat hij het niet heeft maar wel kan krijgen?!
Moet hij nu ook aan de pergolide? of zal ik eerst beginnen met Provarium Breeding?
Hij heeft niet de duidelijke sympthonen van Cushing. Veel plassen is het enige ohh ja vanmiddag wel klein beetje witte uitscheiding uit zijn neus.
Mijn dierenarts laat niks meer van haar horen! Ik heb haar gemaild over de waardes en dat hij wel degelijk Cushing heeft.
dookia schreef:Imago01 schreef:Uitslag van Imago binnen: 29,9. Mooi binnen de grenzen en medicatie is prima zo.
Nu alleen dus nog dikker zien te krijgen!!!
Goed nieuws!!!
essie23 schreef:beertjebeers schreef:Ik heb vandaag meerdere dierenartsen gebeld over de ACTH waarde van 67 van mijn ruintje.
Inderdaad werd mij verteld van de periode Augustus tot Oktober als je dan hoger zit dan 49 heb je wel degelijk Cushing!
Pfff waarom zegt mijn dierenarts dan dat hij het niet heeft maar wel kan krijgen?!
Moet hij nu ook aan de pergolide? of zal ik eerst beginnen met Provarium Breeding?
Hij heeft niet de duidelijke sympthonen van Cushing. Veel plassen is het enige ohh ja vanmiddag wel klein beetje witte uitscheiding uit zijn neus.
Mijn dierenarts laat niks meer van haar horen! Ik heb haar gemaild over de waardes en dat hij wel degelijk Cushing heeft.
Wat vervelend voor je ik denk na de adviezen die ik hier heb gekregen dat je beter meteen kunt beginnen met pergolide sterkte
Elisa2 schreef:Bonfire is dus overleden aan de gevolgen van cushing..
beertjebeers schreef:essie23">>
[quote="beertjebeers schreef:Ik heb vandaag meerdere dierenartsen gebeld over de ACTH waarde van 67 van mijn ruintje.
Wat vervelend voor je ik denk na de adviezen die ik hier heb gekregen dat je beter meteen kunt beginnen met pergolide sterkte[/quote>>>
Ja maar hoe kom ik aan pergolide als mijn dierenarts vindt dat hij het niet heeft? Moet ik weer een andere arts laten komen