Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miirthe schreef:Ja, heb het artikel ook gelezen! Goed man!
En die Leen Taal wist er weinig op te zeggen, nouja.. dat was z'n avontuurtje dus maar weer he...
sarabande schreef:
Daarom mijn oproep: blijf alert voor wat hij nu gaat doen met name zijn interesse in de humane geneeskunde in het bijzonder geestelijke stoornissen bij kinderen. Daar is hij zich al op oriënteren
trisca schreef:net stuk Margaretha! Petje af.
pantarhei schreef:Ik heb mail gestuurd aan secretaris van Wi?// ruiters, waar vandaag LT komt. Kreeg als reactie terug dat zij hem niet hadden uitgenodigd! maar dat alles tgv Brookes hospitaal was. Bovendien hield ze niet van stemmingmakerij en wilde eerst zelf ervaring opdoen....... Heb aangegeven dat er objectief onderzoek is gedaan en dat feiten zijn geverifieerd en vals bevonden, zo ook door Paardnatuurlijk.nl. Weet niet wat ze ermee doet, maar vrees van weinig
sarabande schreef:Miirthe schreef:Ja, heb het artikel ook gelezen! Goed man!
En die Leen Taal wist er weinig op te zeggen, nouja.. dat was z'n avontuurtje dus maar weer he...
Ik vrees het niet, dit soort mensen vervalt telkens weer in dezelfde fouten en blijven in zichzelf geloven. De enige die het kan stoppen is zijn directe omgeving, maar die profiteert van al dat geld dus vindt het prima.
Daarom mijn oproep: blijf alert voor wat hij nu gaat doen met name zijn interesse in de humane geneeskunde in het bijzonder geestelijke stoornissen bij kinderen. Daar is hij zich al op oriënteren
pantarhei schreef:Ik heb mail gestuurd aan secretaris van Wi?// ruiters, waar vandaag LT komt. Kreeg als reactie terug dat zij hem niet hadden uitgenodigd! maar dat alles tgv Brookes hospitaal was. Bovendien hield ze niet van stemmingmakerij en wilde eerst zelf ervaring opdoen....... Heb aangegeven dat er objectief onderzoek is gedaan en dat feiten zijn geverifieerd en vals bevonden, zo ook door Paardnatuurlijk.nl. Weet niet wat ze ermee doet, maar vrees van weinig
Falka schreef:Ik heb het hele artikel uit de paardenkrant geplaatst op http://www.kruiskruidforum.nl/forum/vie ... &start=240
Is makkelijk te downloaden ik heb er een pdf van gemaakt.
Aaanvullend is daar ook de discussie over het "geneesmiddel" tegen kruiskruidvergiftiging van Leen Taal.
Eleonoor schreef:pantarhei schreef:Ik heb mail gestuurd aan secretaris van Wi?// ruiters, waar vandaag LT komt. Kreeg als reactie terug dat zij hem niet hadden uitgenodigd! maar dat alles tgv Brookes hospitaal was. Bovendien hield ze niet van stemmingmakerij en wilde eerst zelf ervaring opdoen....... Heb aangegeven dat er objectief onderzoek is gedaan en dat feiten zijn geverifieerd en vals bevonden, zo ook door Paardnatuurlijk.nl. Weet niet wat ze ermee doet, maar vrees van weinig
Op zich geen ongezonde houding om eerst beide partijen aan te horen. Dus waarom is het verkeerd dat ze gaan luisteren? Ze hebben de info ook kunnen lezen in de paardenkrant en Bit, dus laat ze maar luisteren en ze kunnen dan zo kritische vragen stellen. Vind het een goede instiling van de vereniging.
Eleonoor schreef:Hou wel met een ding rekening. Er zijn farmaceuten in Nederland die vergunningen hebben om verboden middelen te importeren en te verwerken. Er is een verbod op vrije handel van deze middelen, maar het wil nog niet zeggen dat het een verbod is op producten die samengesteld zijn uit deze producten. Het is bij de chinese kruiden een bekend fenomeen dat 'verboden' producten bij de ene leverancier niet en bij de andere wel kan worden verkregen. De andere heeft dus een vergunning daarvoor. Pas dus op met aanklagen voor gebruik van KavaKava, omdat je niet precies weet wie en hoe het product in het spul van Taal komt. Mijn advies zou zijn, gebruik alle andere gegevens die jullie hebben en kom niet aan de inhoudelijke discussie van de samenstelling, mits je werkelijk alles vanaf weet.
Rosita schreef:pantarhei schreef:Ik heb mail gestuurd aan secretaris van Wi?// ruiters, waar vandaag LT komt. Kreeg als reactie terug dat zij hem niet hadden uitgenodigd! maar dat alles tgv Brookes hospitaal was. Bovendien hield ze niet van stemmingmakerij en wilde eerst zelf ervaring opdoen....... Heb aangegeven dat er objectief onderzoek is gedaan en dat feiten zijn geverifieerd en vals bevonden, zo ook door Paardnatuurlijk.nl. Weet niet wat ze ermee doet, maar vrees van weinig
Gisteravond hoorde ik van een medewerker van één van de stands dat LT van het programma gegaan of gehaald was...... ´t Zou verstandig zijn maar vanmiddag krijgen we dat pas bevestigd. Ik overwoog om erheen te rijden om deze man eens live mee te maken maar heb het risico niet genomen. LT moet wel een gewéldige plaat voor zijn kop hebben als hij op dit moment zijn verhaaltje af gaat draaien.
Falka schreef:
Eleonoor schreef:
Klopt, maar er zijn farmaceuten die een vergunning hebben om het toch te importeren en in gelimiteerde wijze te gebruiken. Het verbod zoals het nu staat is om vrij verhandelen van kavakava te verbieden.
fjordenfan schreef:is er inmiddels eigenlijk bekend wat er in de Subli Semit zit ?
Dat Subli voer voor schuurders met een "speciaal ingredient" ?
Eleonoor schreef:Kijk, farmacie is een hele slimme en sluwe wereld waar giga veel geld in omgaat. Het is ook een wereld waar bokt zich al helemaal niet mee moet bemoeien. Daarom waarschuw ik ook om die discussie van KavaKava links te laten liggen.
Ja, farmacie heeft wel degelijk belang bij kruidenpreparaten. Vele medicijnen zijn ook gemaakt op basis van kruiden! En er zijn farmaceuten die kruidenpreparaten maken. Alleen worden deze alleen op recept gemaakt en niet op een plank vrij in de verkoop gezet. Ze hebben er vergunningen voor, dus een claim gaat je echt niet lukken.
Eleonoor schreef:Kijk, farmacie is een hele slimme en sluwe wereld waar giga veel geld in omgaat. Het is ook een wereld waar bokt zich al helemaal niet mee moet bemoeien. Daarom waarschuw ik ook om die discussie van KavaKava links te laten liggen.
Ja, farmacie heeft wel degelijk belang bij kruidenpreparaten. Vele medicijnen zijn ook gemaakt op basis van kruiden! En er zijn farmaceuten die kruidenpreparaten maken. Alleen worden deze alleen op recept gemaakt en niet op een plank vrij in de verkoop gezet. Ze hebben er vergunningen voor, dus een claim gaat je echt niet lukken.