En die van mij mest minder nu hij niet fatsoenlijk hooi kan eten
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sachertorte schreef:Ja dat is ook heel fijn en dat zou mijn ideale oplossing ook zijn (met schuilstal), maar ik durf het niet meer aan met die wolven in de buurt. Mijn boxen hebben een luik/raam naar buiten en ik heb de muren tussen de boxen gehalveerd dus ze kunnen lekker kriebelen en hebben toch hun eigen ruime ruimte.
Sachertorte schreef:Zou ik ook wel willen, maar buiten dat ik bang ben dat het gaat tochten komt waarschijnlijk ook het dak naar benedenMijn boxen hebben een luik/raam naar buiten en ik heb de muren tussen de boxen gehalveerd ...

Sachertorte schreef:Goedemorgen!
Oh ik ben weer degene met de dikste dekens350/400 grams.
Sachertorte schreef:Ja, helaas, dankzij de wolfHeb jij ze binnen in nacht nu DubbelFun?

Jammer dat dan nu niet meer kan...

DubbelFun schreef:@Somebitch : Komende dagen moet je misschien wel uitkijken met de vorst en pap die blijft staan... die kon wel eens bevriezen!!
Wel positieve berichten mbt mest en eten
Ik denk wel eens dat ik me drukker maak dan nodig gezien alle paarden die 's nachts hier in de buurt nog gewoon buiten blijven, maar het zal je maar gebeuren....

Mijn slaapzakjas is weer van stal getrokken en ik ga een poging doen om te longeren (3x).