Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisbeer schreef:KootMiraDrum schreef:Hier is de oude man na het ruien weer doorgeslagen qua vacht, had het erg warm, en is gisteren ontdaan van zijn dikke haren. Is gelijk actiever en happier.
Wow dat ziet er goed en netjes uit.
Heb je hem helemaal gedaan? Benen en hoofd ook?
En hoe kort is het?
Mijn scheermachine heeft geen opzetstukjes.
Fabster schreef:Mmmm, die van mij blijft ook aardig in zijn vacht zitten. Hij verhaart als een gek, maar toch blijft die vacht dik. Hij had licht verhoogde waarden, dus besloten hem niet op de Prascent te zetten. Maar nu twijfel ik dan toch weer...
Fabster schreef:Mmmm, die van mij blijft ook aardig in zijn vacht zitten. Hij verhaart als een gek, maar toch blijft die vacht dik. Hij had licht verhoogde waarden, dus besloten hem niet op de Prascent te zetten. Maar nu twijfel ik dan toch weer...
Fabster schreef:Als ik nou toch aan de Prascent ga, na hoe lang moet ik dan zien of dat verbetert of niet? Ik ben nogal huiverig voor de bijwerkingen nl. En aangezien hij verder niet heel veel symptomen heeft, twijfel ik daar erg aan. Maar als ik
Nu zie hoe dat verhalen gaat, wordt ik ook niet echt vrolijk.
ohjajoh6 schreef:Maar je zou dus enkel en alleen beginnen met de prascend omdat hij niet lekker verhaard?
Ik wil je echt niet nog meer aan het twijfelen maken hoor, maar bij die van mij heeft de pergolide nooit iets gedaan voor het verharen, sterker nog; dit was het eerste jaar dat ze aan het verharen is geslagen en toen stond ze zelfs die bijna 2 maanden niet op de prascend, maar is er wel een fles lijnzaadolie ingegaan....
Ik heb gewoon al die jaren geschoren als het te lang ging duren en ponylief stond te zweten in rust (terwijl ze dus op de pergolide stond).
Heb je misschien een waarde voor ons Fabster? En de maand van testen? Want wat is een lichte verhoging precies?