Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Drainage compositum![]()
vind ik een heel goed middel voor de afvalstoffen.
verder denk ik dat je heel goed bezig bent,.
Djoopie,kan er voor je dier niet een stuk afgezet wat al kaalgegeten is?
Door de koude nachten zit er best veel suiker in het gras en dat geeft kriebel
Freya6 schreef:Nog een vraag....
De rambo sweet itch geeft hier schuurplekken op de schouders, bij de heupen en bovenop de kont.
Meer mensen? Het is in principe wel de goede maat, vrij groot zelfs. Kan zijn dat het aan de breedte van zijn lijf licht, maar vroeg me af of meer mensen er last van hebben.
De stof blijft wel heel ondanks alle ruinen stoei dingen hier.
Freya6 schreef:ellepel schreef:Drainage compositum![]()
vind ik een heel goed middel voor de afvalstoffen.
verder denk ik dat je heel goed bezig bent,.
Djoopie,kan er voor je dier niet een stuk afgezet wat al kaalgegeten is?
Door de koude nachten zit er best veel suiker in het gras en dat geeft kriebel
Kun je iets meer vertellen over de drainage compostitum?
Maeike79 schreef:Stalgenootje van mij heeft goede ervaring met Effektri omega-3 met 2 ZE paarden hier op stal, jeuk is strk verminderd en ook de staart en manen groeien mooi terug..
Djoopie schreef:Freya6 schreef:Nog een vraag....
De rambo sweet itch geeft hier schuurplekken op de schouders, bij de heupen en bovenop de kont.
Meer mensen? Het is in principe wel de goede maat, vrij groot zelfs. Kan zijn dat het aan de breedte van zijn lijf licht, maar vroeg me af of meer mensen er last van hebben.
Ik heb het ook Freya6.... baal er van. nu een tweede deken van een ander merk voor de afwisseling...
MarloesNatje schreef:Weer even een vraag, na wat zoeken ben ik op dit uitgekomen:
http://www.kramer.nl/Original-Landmuehl ... &ci=257050
Zal dit iets zijn om te proberen, of zijn er mensen met ervaring hiermee? Aangezien ik de laatste tijd veel lees over lijnzaad.
Djoopie schreef:[/quote]Freya6 schreef:Nog een vraag....
Ik heb het ook Freya6.... baal er van. nu een tweede deken van een ander merk voor de afwisseling...Citaat:
Juist doordat de deken wat te groot is kan deze naar achteren zakken en schuurplekken op de schouders veroorzaken, daar heeft mijn brede haflinger ook last van. De voorste singels wat strakker maken (zodat de deken niet naar achter kan glijden) hielp wel wat! Helaas is mn hafje nu zoveel afgevallen dat zelfs op het kortste formaat de singels nog te lang zijn
Freya6 schreef:
Estera schreef:Mijn "eczemer", waar ik vorig jaar al aan twijfelde, staat nog zonder deken en doet het super goed. Staat elke dag een uur op het gras.
Vorig jaar vroeg de deken opgegooid om jeuk te voorkomen, maar met dat de tijd vorderde, merkte ik dat hij nooit een zware eczemer kon zijn. Kon probleemloos de deken uren af hebben overdag. Heb ook nooit de harde manenkam gehad of plekjes ed. Dus nu toch de proef op de som genomen en dekenloos gehouden.