c_alsemgeest schreef:Colosan is idd echt topspul bij kramp- en gas kolieken!
Inderdaad, voor de operatie gebruikte ik het nog niet, iemand op stal had het me al heel vaak aangeraden maar ik durfde het niet aan. Met de kliniek overlegd en die zagen er in ieder geval geen kwaad in. Ze zeiden baat het niet het schaadt ook niet en als hij er meerdere keren mee door zijn buikpijn heen komt des te beter. Dus beide klinieken weten dat ik het gebruik - ten minste het is gecommuniceerd dat ik het aantal keren succesvol heb gebruikt. Hij knapt er echt van op en als het niet voldoende is, dan bel ik alsnog de DA.
Een keer een dosis, een half uur wachten, nog niet in orde dan nog een spuit en weer half uur wachten, nog niet helemaal bij de mensen dan DA bellen. Vaak is hij na 28 minuten
weer het mannetje en soms zelfs al na 5 minuten na het geven van de spuit. Geeft heel veel verlichting en werkt ontspannend.
Ik zou een grote verpakking kopen, dat scheelt een boel geld.
Er komt een lage druk gebied deze kant op en dat heeft direct invloed op de gashuishouding in de buik van je paard, zeker als hij gevoel is voor gas dan wel weersomslagen. Vandaar ..
Ben niet bekend met anijszaad, maar volgens mij ruikt colosan wel echt naar anijs 
Ik kreeg overigens vanmorgen om tien over 5 een sms - van iemand die ik niet kende - had direct het hart boven in mijn keel zitten en kon prompt meer dan een kwartier niet meer in slaap komen. Wat een schrik..